معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از قیمت‌گذاری گوشت قرمز در این استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، خدابخش عرب اظهار داشت: جلسه کمیته تنظیم بازار استان سمنان در محل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به‌منظور تعیین قیمت گوشت قرمز (بره، گاو و گوساله) در این استان برگزار شد.
وی افزود: بر اساس تصمیم‌گیری این کمیته، قیمت گوشت بره، گاو و گوساله قابل‌عرضه در این استان به ترتیب 240 هزار و 270 هزار ریال اعلام شد.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: با توجه به کارشناسی آنالیز قیمت فروش گوشت بره و گاو، برای هر کیلو گوشت بره 240 هزار ریال و گوشت گوساله و گاو 270 هزار ریال تعیین شد.
عرب افزود: در این نشست مقرر شد تا با اعلام صنف تخصصی، قصابان شهرستان‌های استان سمنان از نیمه دوم خردادماه امسال، در تمام  واحدهای صنفی مربوطه، گوشت را به قیمت اعلام‌شده عرضه کنند.
وی بیان کرد: در این جلسه با نظر اعضا مقرر شد جلسه تعیین قیمت گوشت قرمز به‌صورت ماهانه در فاصله زمانی بیستم تا بیست و پنجم تشکیل شود و قیمت مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد و اصلاحات لازم صورت پذیرد.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عنوان کرد: نظارت مستمر دستگاه‌های نظارتی بر واحدهای عرضه‌کننده گوشت و انجام اقدامات قانونی، تشکیل جلسه کمیته کارشناسی آنالیز قیمت در صورت افزایش یا کاهش شدید و ناگهانی قیمت دام زنده و اتخاذ تصمیم کارشناسی، عرضه گوشت میش و بز بر مبنای خرید از تولیدکننده تا زمان آنالیز کارشناسی از دیگر مصوبات جلسه کمیته تنظیم بازار استان سمنان بود.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.