تیم ملی والیبال کشورمان در حالی امشب چهارمین بازی از هفته چهارم لیگ جهانی خود را مقابل تیم لهستان برگزار می‌کند که در سه دیدار قبل با نتایج مشابه 3-۱ در برابر حریفانش شکست خورده است.

ملی پوشان والیبال ایران، جبران مافات می‌کنند؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بازی با قهرمان جهان نشان داد که عملکرد بازیکنان کشورمان بازی به بازی بهتر شده و توانمندی بازیکنانی چون "محمدجواد معنوی‌نژاد"٬ "محمدحسن صنوبر"٬ "شهرام محمودی" و دیگر ملی‌پوشان همگان را به کسب نتایج بهتر در دیدارهای بعدی تیم ملی امیدوار کرده است.

یکی از نکاتی که در این دیدار بیشتر به چشم می‌خورد اشتباهات فردی بازیکنان بود که مهمترین دلیل آن خستگی بازیکنان به خاطر طی مسافت طولانی آمریکا تا لهستان است به طور حتم با ریکاوری مناسب این مشکل حل خواهد شد و ملی‌پوشان با شادابی کامل دومین نبرد خود را در لهستان برگزار خواهند کرد.

کاپیتان معروف هم رشد عملکرد تیم را در دیدار سوم لیگ جهانی تایید می‌کند ولی در مجموع از نتایج حاصل شده راضی نیست.

کورک کاپیتان لهستانی‌ها هم کسب بردی دیگر در بازی امشب را منوط به ادامه همین روند می‌داند. و دومین نبرد برابر ایران را به واسطه روحیه جنگنده شاگردان کواچ سخت‌تر از بازی اول معرفی کرد.

صدرنشین گروه ‌‌B مسابقات لیگ جهانی با قدرت‌نمایی کورک در بازی اول مقابل ایران توانست در خانه خود نتیجه‌ای قابل قبول را به دست آورد. بازیکنان این تیم از جمله نواکووسکی٬ ماتیوس میکا٬ کوبیاک و کورک با هماهنگی و سیستم تاکتیکی خوبی که داشتند٬ توانستند ملی‌پوشان کشورمان را در امتیازآوری مهار کنند ولی به طور حتم کادر فنی ایران با آنالیز دقیقی که از قهرمان جهان خواهد داشت سیستم آن‌ها را برهم خواهد ریخت و در این دیدار برای کسب امتیاز بازیکنان را آماده کرده است.

امشب هم ورزشگاه 7500 نفری اسپرتوا لهستان مملو از جمعیت خواهد شد شاید بازی در این شرایط برای هر ورزشکاری سخت باشد ولی ملی‌پوشان ایران عادت به بازی در سالن 12 هزار نفری آزادی با آن شرایط خاص را دارند پس به هیچ عنوان با سروصداهای هواداران تمرکزشان را از دست نمی‌دهند و برای کسب نخستین برد می‌جنگند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۲:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
خسته نباشید دلاوران والیبال ایران خدایی با بضاعت مالی ونبود تدرکات لازم دربرابر تیم های قدرتمند واقعا خوب بازی مکنند انصافا خوب کار می کنند میخوام بدونم کدوم پاداش خوبی را این دلاورمردان گرفتند والا خدایی خوبند.زنده باشید قهرمانان ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
امیدوارم ببریم...
آخرین اخبار