با ارتقا روتر شبكه مترو اترنت ديتا مشکل کندی سرعت اینترنت برای کلیه مشترکین تجاری و خانگی در مناطق زرین‌شهر،کاشان و مبارکه مرتفع گردید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، با همكاري حوزه مديريت سيستم‌هاي انتقال EDGE، روتر شبكه مترو اترنت ديتا در منطقه زرین‌شهر (شامل: شهرستان‌های زرین شهر، مبارکه و...) راه اندازی شد.

ریيس اداره برقراري و نگهداري ارتباطات ديتا در این خصوص اظهار داشت: در راستاي توسعه شبكه تجميع (مترواترنت) ديتاي استان و بهبود و ارتقاء سرويس‌هاي ديتا در تاريخ1/3/94 روتر EDGE شبكه مترو اترنت ديتا در منطقه زرین‌شهر به بهربرداری رسید.


وی با بیان اینکه این اقدام با تلاش كارشناسان اداره برقراری و نگهداري ارتباطات ديتا و با همکاری مدیریت سیستم های انتقال صورت گرفت، افزود: تأمین ترانسمیشن Gb/s1 توسط مدیریت سیستم‌های انتقال انجام شد.

سيدابوالقاسم بني طباء با اشاره به اینکه کلیه مشترکین برروی تجهیزات جدید برگردان شدند، تصریح کرد: با راه‌اندازی تجهیزات و تحویل ترانسمیشن، ظرفيت شبكه مترواترنت در منطقه زرین‌شهر از 300Mb/s به Gb/s2 ارتقا يافت و امکان اتصال همزمان به دو core شبکه وجود دارد. 

وی ادامه داد: همچنین با تلاش و تأمین ترانسمیشن توسط مدیریت شبکه انتقال ظرفیت پهنای باند شبکه مترو در شهرستان کاشان در مورخ 6/3/94 از Mb/s600 به TenGb/s و شهرستان مبارکه از Mb/s100 به Gb/s1 ارتقا یافت. 

بنی طبا تأکید کرد: با ارتقا های انجام شده مشکل کندی سرعت برای کلیه مشترکین تجاری و خانگی در شهرستان‌های مذکور مرتفع و مشترکین امکان دسترسی راحت تر به اینترنت را خواهند داشت

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ارتقا ، شبکه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.