معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: پروژه احداث سوله مدیریت بحران گلابدره از شهریور ماه سال 91 آغاز شده و امیدواریم تا انتهای خرداد ماه 94 به بهره‌برداری برسد.

بهمن محبوبی در گفت‌وگو با  خبرنگار شهری   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: سوله گلابدره بازیربنای 1.360 متر مربع در 2 طبقه با کاربری اداری – ورزشی در حال احداث است و در حال حاضر رفع برخی از نواقص و تزئینات داخلی آن در حال انجام است.

وی در ادامه گفت: هدف از احداث سوله‌های بحران در اکثر نواحی، ایجاد محیطی برای اجرای اقدامات پیشگیری ، آمادگی و مقابله در بحران‌های مختلف است.

*آغاز بهسازی نهر و پیاده‌روی روبروی مسجد جوزستان

معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: پروژه بهسازی و مرمت نهر و پیاده روی روبروی مسجد جوزستان از اواسط شهریور ماه سال 93 آغاز شده و با برنامه ریزی صورت گرفته تا اوایل آبان‌ماه سال 94 به اتمام می‌رسد.

بهمن محجوبی اظهار کرد: برای بهسازی پیاده‌روی ها مقابل مساجد طرحی خاص متناسب با فضای مسجد منظور شده که با استفاده از سنگ گرانیت خرمدره و شمش دایبید (طرح شمسه) اجرا می‌شود.

وی در ادامه گفت: سطح عملیات در حال اجرا برای مسجد جوزستان 145 متر است و در این طرح بهسازی پیاده‌رو و نهر روبروی مساجد علاوه بر بهسازی پیاده‌رو، بازسازی نهر مقابل مسجد نیز به متراژ و 35 متر (نهر روباز) با اجرای گریتینگ و جداول 50×15  تکمیل کننده پروژه مسجد جوزستان است.

محجوبی افزود: هدف از اجرای این طرح تردد آسان شهروندان به ویژه افراد سالخورده و مرمت و بهسازی فضای اطراف مساجد بوده است.

لذا در قدم اول ساماندهی معابر محدوده مسجد جوزستان واقع در خیابان نیاوران که یکی از مساجد قدیمی شمیران است اجرایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار