آندره آ پيرلو و ژاوی هرناندز روز شنبه برای آخرين بار در فينال ليگ قهرمانان اروپا رو در روی يکديگر قرار می گيرند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛آخرين حضور يوونتوس در فينال ليگ قهرمانان در سال 2003 بود که به ميلان باخت. آندرس اينی يستا هافبک بارسلونا بر اين باور است هواداران در سراسر جهان منتظر اين فينال هستند زيرا ژاوی و پيرلو قصد دارند با تيم های خود قهرمان اروپا شوند.

اينی يستا گفت:« رويارويی اين دو بازيکن در مقابل يکديگر بسيار جالب خواهد بود.» او همچنين گفت:« براي افرادی که به تماشای فوتبال می پردازند ديدن پيرلو در اين بازي بسيار جذاب است. با توجه به دوران حرفه ای و شيوه بازی اش و نقش مهمی که در تيم ايفا می کند او الگوی هر بازيکنی می تواند باشد.»

اينی يستا همچنين بر اين باور است که ژاوی در پست خود بازيکن شماره يکن جهان است. ژاوی که از 11 سالگی به بارسلونا پيوست برای هشتمين بار قهرمانی در ليگا ، سه قهرمانی در ليگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است و در جام جهانی 2010 آفريقای جنوبی بخش مهم از تيم ملی اسپانيا بود . او همچنين با تيم ملی اسپانيا در دوره قبلی جام ملت های اروپا را فتح کرد.

اما نخستين بار اين کارلو مازونه بود که استعدادهای پيرلو را کشف کرد و او را به عنوان يک هافبک در جلوی مدافعان قرار داد.

پيرلو پس از سه فصل حضور در اينتر روانه ميلان تحت هدايت کارلو آنچلوتی شد و در اين تيم بود که مهارت های او در زدن ضربات آزاد کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ميلان، پيرلو با ميلان در سال های 2004 و 2011 در سری آ قهرمان شد و طی سال های 2003 و 2007 نيز قهرمانی در ليگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. پيرلو  36 ساله در فصل گذشته تنها در 17 بازی براي ميلان به ميدان رفت  به همين دليل ميلان را به مقصد يوونتوس ترک کرد. جيان لوئيجی بوفون دروازه بان يوونتوس مي گويد:« پيوستن بازيکنی در سطح او به تيم ما يعنی اين که ما قرارداد قرن را امضاء کرده‎ايم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار