معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 گفت: دور چهارم مجموعه جشنواره‌های شمسه با محوریت سبک زندگی، هویت و مدیریت تغییرات فرهنگی در منطقه در دست اجرا است.

جواد حسینی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری تهران محور توجهات اسامی خود را برپایه شهر،‌ شهروند و مدیریت شهری قرار داده است تا با استفاده از ابزاری به نام هنر به ارتقاء کیفیت مادی و معنوی زندگی شهروندان در کلان شهر کمک کند. 

حسینی افزود: از مهم‌ترین اهداف مجموعه جشنواره‌های شمسه جلب مشارکت حداکثری شهروندان برای اداره امور محلات است برهمین اساس با برگزاری شمسه‌های قبلی تا درصد بالایی به این اهداف مهم نائل آمده‌ایم. 

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 عنوان کرد: ما در این مجموعه جشنواره‌ها به دنبال افراد تاثیر‌گذار و اندیشمند هستیم که بتوانند آسیب‌های اجتماعی محلات را با نگاه ظریف‌بینانه منعکس  و درصدد رفع آن معضل باشند. 

در خصوص نحوه ثبت‌نام در جشنواره شمسه اشاره کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به نشانی WWW.SHAMS3.IR  و یا سرای محلات مراجعه و آثار خود را تا پایان خرداد ماه به سرای محلات ده گانه ارسال کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.