مسلمانان منتظر ظهور امام زمان (عج ) هستند

نماينده ولي فقيه در استان كردستان گفت : براي ظهور امام زمان (عج ) همه بايد دعا كنند و ظهور آن حضرت شيعه و سني ندارد چرا كه اسلام بر جهان حاكم مي شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سيد محمد حسيني شاهرودي روز
چهارشنبه در مراسم جشن نيمه شعبان در خيابان مهديه قروه افزود: ظهور امام زمان (عج ) باعت برقراري امنيت در جامعه و جهان و از بين رفتن فقر مي شود و در تمام اديان نيز همه منتظر اين ظهور هستند .

به گفته وي در مساله مهدويت آنچه را كه بايد بدانيم و بپذيريم انتظار مستمر است و اين انتظار انسان را وادار مي كند كه از گناهان و انجام  كارهاي زشت دوري كند چرا كه خلاف اين امر با آموزه هاي ديني مغايرت  دارد و باور غلطي است و متناقض با زمينه سازي ظهور آن حضرت است.  

حجت الاسلام حسيني شاهرودي با اشاره به اهداف انقلاب اسلامي ايران گفت : نظام ما بر اساس سه هدف مبارزه با طاغوت - برقراري حكومت اسلامي و تحويل پرچم جمهوري اسلامي به صاحبش ايجاد شد و اين انقلاب زمينه ساز ظهور حضرت حجت است و همواره در اين راه حركت كرده است.
  
وي اذعان كرد: حضرت امام خميني (ره ) به اراده خداوند بسيج مستضعفين را تشكيل داد كه اين قشر در مقابل مستكبرين ايستادگي كردند و امام راحل  حكومتي را تشكيل داد كه نام خدا- قانون خدا و حاكميت خدا باشد كه اين  امر باعت ترس دشمنان از انقلاب اسلامي و زمينه سازي ظهور امام زمان (عج ) شده است   

نماينده ولي فقيه در كردستان افزود: در حال حاضر كشور ما در زمينه رشد دانش و علم از بسياري از كشورهايي كه براي خود ادعايي دارند جلوتر است و حتي در بسياري از مواردي همچون هسته اي - نظامي و پزشكي پيشتاز است و پيشرفت هاي كشور دشمنان را به هراس انداخته است.  

وي افزود: شتاب سريع علمي در ايران اسلامي همه جهانيان را مات و مبهوت كرده است و در تمام زمينه ها به استقلال رسيده ايم.  

حجت الاسلام حسيني شاهروي با تاكيد بر اينكه بشريت يك چيز را فهميد افزود: كشور ايران ايستادگي در مقابل تمام دشمنان را دارد و اين همان  قدرت خدا- زمينه سازي و آگاهي ملت ها است و هدف نظام - اسلام - قرآن و حركت انقلابي امام - ظهور حضرت حجت است تا همه بشريت به يك نقطه برسند. 

به گفته وي نائب امام زمان (عج ) رهبر معظم انقلاب است كه فتواي رهبري باعت پشتوانه صلح جهاني مي شود تا جايي كه كنگره آمريكا معتقد است حرف هاي رهبر انقلاب اسلامي قابل اعتمادتر از وزير امور خارجه است وقتي دشمنان اين گونه هستند مستضعفين در سراسر دنيا علاقه و عشق به ايران و مقام معظم رهبري دارند.
 
حجت الاسلام حسيني شاهرودي با اشاره به اهميت نيمه شعبان افزود: نيمه  شعبان هم همانند شب قدر از فضيلت ترين شب ها براي بيدار بودن - به  عبادت و بندگي خدا پرداختن است شبي كه انسان حاجات و خواسته هاي خود را از خداوند مي خواهد و  خداوند گناهان بندگان را در اين شب مي بخشد.
 
به گفته وي وظيفه ما در مقابل امام زمان (عج ) اين است كه امام خود را بشناسيم و نسبت به او معرفت داشته باشيم .

نماينده ولي فقيه در كردستان با اشاره به روايت رسول خدا (ص )افزود: ولايت و خليفه الله - انساني كه رهبر الهي را بر عهده مي گيرد اگر انسان خليفه الله را نشناسد در اسلام وارد نشده است و در دوران جاهليت زندگي مي كند به همين دليل معرفت و شناخت و معرفت خليفه الله اهميت دارد. 

وي در ادامه افزود: حجت خدا و خليفه الله خدا هميشه بوده و هست از زماني كه خداوند حضرت آدم را آفريد و به عنوان خليفه الله تا زماني كه  انسان آخرين خلقت باشد خليفه الله است.  

حجت الاسلام حسيني شاهرودي با اشاره به سوره ولعصر در قرآن افزود: از يك طرف اين سوره براي ظهور امام زمان و از طرفي عصاره اين عالم انسان  است و عصاره انسانيت در هر عصري خليفه الله است و در هر عصري عصارهايي باشد همه اين عصاره ها برتر از پيامبر نيست   

وي به تعبيرات امام راحل در مورد امام زمان اشاره كرد و افزود: امام  راحل نائب امام زمان بود و تمام تلاش امام (ره ) زمينه سازي ظهور حضرت  حجت بايد شريف باشيم و به آن پايبند بود و فراهم كردن زمينه ظهور كار را نزديك و مهيا مي كند.
 
به گفته وي عالم هميشه انتظار مي كشد و خداوند هم منتظر آن زمان است و دين خدا بر جهان حاكم مي شود و همه عالم بايد دين خدا را بپذيرند و خداوند نمي خواهد با معجزه و زور كار خارق العاده ايي اتفاق بيفتد بايد بشر بپذيرد.
 
حجت الاسلام حسيني شاهرودي با اشاره به اينكه خداوند پيامبر را با ديد عنايت تا انسان ها را هدايت و از ظلمت نجات بدهد- مبعوت كرد و افزود: دين اسلام مورد رضايت خداوند است و بعد از اين همه كشتارها- وحشي گري  هاي استكبار جهاني - صهيونيسم جهاني - عوامل داعش و غير داعش و سعودي ها نشان دادند آنها يهودي و صهيونيستي به نام اسلام هستند.
 
وي در ادامه افزود: صهيونيستي مسيحي و يهودي وجود داشت اما صهيونيست مسلمان كه با وحشي گري و ناامني در يمن ايجاد مي كنند همه اين ها را خداوند وعده داده است كه بعد از اين همه غارتگري - تجاوز و وحشي گري ها با ظهور امام زمان (عج ) امنيت حاكم مي شود. 

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.