استاندار کرمان گفت: با صحبت هایی شده با مدیرعامل شرکت معدنی گل گهر سیرجان به زودی این شرکت فاز دوم انتقال آب استان را که انتقال آب جهت شرب استان است را انجام می دهد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، کرمان ،علیرضا رزم حسینی گفت: در حوزه انتقال آب از خلیج فارس پیشرفت خوبی دارد در فاز اول برای صنعت پیشرفت خوبی داشتیم.

وی تصریح کرد: از شرکت گل گهر خواستیم مطالعات این کار برا آب شرب را انجام دهند و این طرح از آن طرح هایی است که وزارت نیرو نیز تاکید دارد واز آن حمایت می کند که امید واریم سال آینده فاز دوم انتقال آب راشروع کنیم.

وی تاکید کرد:در حوزه انتقال آب از صفارود به کرمان نیز خط انتقال و تونل 38کیلومتری برنده مناقصه مشخص و دستگاه های حفاری منتقل شده است.

رزم حسینی با اشاره به اینکه حفاری این تونل ظرف دو ماه آینده آغاز می شود، گفت: کار بسیار بزرگی در شرف انجام است و اعتبار آن از محل ماده 56است که با کمک معاون اول رئیس جمهور در حال اجرا است .

استاندار کرمان تصریح کرد: همزمان با این کار از شرکت های علاقمند به سرمایه گذاری و متخصص انتقال آب درخواست شده خط بعدی انتقال آب را دنبال کنند که این خط از نزدیک میناب شروع شده که یکشنبه هفته دیگر قرارداد کار بین سرمایه گذار و دستگاههای همکار تشکیل و 800میلیون دلار فاینانس آن نیز تامین شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.