معی از جوانان شرکت کننده در همايش جوانان، اميدان امام و ولايت، پیمان نامه ای با ولی امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالي) قرائت کردند.

به گزارشگروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکردبه نقل ازروابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری،در آستانه 14 خرداد، بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد،همایش «جوانان امیدان امام (ره) و ولایت» با حضور پرشور اقشار جوانان و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد میرمرشدی، استاد حوزه و دانشگاه، در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

جمعی از جوانان شرکت کننده در این همايش، پیمان نامه ای با ولی امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالي) قرائت کردند.

در این پیمان نامه آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي)

با سلام

خداوند بزرگ را سپاسگزار هستیم که ما را از نعمت ولایت بهره‌مند نمود و حیات ما را در عصر حاکمیت «ولایت فقیه» قرار داد.

اگرچه سن و سال ما اقتضا نمی‌کند و نمی‌‌کرد تا نوای ملکوتی پیر جماران، امام امت را شنیده باشیم و آنچه می‌بینیم و می‌شنویم از رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها و پدران و بزرگان ما است. بزرگان به ما گفته‌اند که همیشه نصایح و پیام‌های امام، آرام‌بخش جان ملت انقلابی و طنین‌انداز فریاد یک ملت بزرگ بوده است.

اینکه در زیباترین سال‌های زندگی جوانی‌مان، شاکر خداوند مهربان هستیم که نعمت زیبای رهبری را در وجود نازنین آن رهبر فرزانه و مهربان دریافت کرده‌ایم و در پایان این همایش با عمق جان با شما پیمان می‌بندیم، پیمان می‌بندیم که: همواره و برای همیشه هم‌قسم می‌شویم که اطاعات از ولایت فقیه و رهبری عزیز را مدنظر داشته و حرکت در مسیر اندیشه، نصایح و فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آن رهبر فرزانه را وظیفه حتمی و قطعی خود بدانیم و کلام رهبری را فصل‌الخطاب خود بدانیم.

ما جوانان استان چهارمحال و بختياري با درک شرایط و فهم دقیق نقشه‌های دشمن در طراحی مثلت بی‌ثباتی، فشار و مذاکره، با تحمل فشارها، تکیه بر تولید داخلی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و با چشمانی باز و آگاه، توان بزرگ ملت قهرمان و به ویژه جوانان عزیز ایران اسلامی را بهترین راه استقامت و مقاومت و پایداری می‌دانیم.

ما جوانان انقلابی و آگاه با تکیه بر تعالیم اسلام عزیز و تأسی از آموزه‌های بزرگان و آن رهبر عزیز، وظیفه می‌دانیم تا در سنگر علم و تحصیلی، جوانان باهوش، توانمند و آیند‌ه‌سازان واقعی ایران اسلامی باشیم و در این مسیر با شهیدان والامقام عهد و پیمان می‌بندیم که ادامه‌دهنده راه مقاومت و بصیرت‌مندانه‌شان باشیم.

ما جوانان عمل به سه عنصر بصیرت، اخلاق و عمل به هنگام را سرلوحه کار خود قرار داده و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و به ویژه در شرایط حاضر، دفاع از جلوه‌های زیبا و پرشور جوانان در عرصه‌‌های پرخطر فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، بحرین، عربستان و یمن را تأیید و وظیفه انقلابی خود بدانیم.

جوانان انقلابی چهارمحال و بختیاری خود را فرزندان معنوی آن رهبر عزیز و دردمند دانسته و در تمامي عرصه ها و شرایط کشور، سربازی جان بر کف، آگاه و دردآشنا می دانیم و به تمام مسئولین کشور به ویژه مدیران دلسوز استان تأکید و توصیه می‌کنیم که خدمت به مردم شریف و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اطاعات محض از ولی‌امرمسلمين وظیفه انقلابی و وجدانی شماست و در این مسیر پشتیبان شما بوده و هستیم.

11 خردادماه 1394 ، جمعی از جوانان شركت كننده در همايش جوانان، اميدان امام و ولايت شهرکرد »

گفتنی است: همزمان با 14 خرداد، بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد، 9 همایش محوری وبرنامه ویژه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.