قزوین؛

بذر انقلاب در 15 خرداد با هدایتهای امام خمینی (ره) کاشته شد

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک گفت: بذر انقلاب اسلامی در 15 خرداد با هدایتهای امام خمینی (ره) کاشته شد و نخستین جرقه نقش آفرینی مردم در زمینه شکلگیری انقلاب در این روز زده شد.

  به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قزوین،حمزه برین اظهار کرد:                                                                        بذر انقلاب در 15 خرداد با هدایتهای امام خمینی (ره) کاشته شد

15 خرداد سال 42 آغاز یک حرکت بزرگ از سوی مردم و روحانیت در مبارزه با رژیم ستمشاهی بود که ابهت و هیمنه پوشالی رژیم طاغوت را شکستند.

این مسئول ادامه داد: در قیام 15 خرداد مردم ثابت کردند میتوانند در برابر رژیمی را که تا بن دندان مسلح و زیر حمایت جریان استکباری است مقاومت و ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک تصریح کرد: قیام 15 خرداد پیام آزادیبخش و آزادخواهانه ملت ایران بود که تحت لوای هدایتهای دینی امام خمینی (ره) شکل گرفت.

این مسئول اضافه کرد: اگر عزت انقلاب و آرمانها و ارزشهای نظام زیر سؤال برود مورد قبول ولی فقیه نخواهد بود چرا که جمله تاریخی و به یاد ماندنی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه « آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند» را همواره باید در یاد داشته باشیم و به فراموشی نسپاریم.

این مسئول بیان کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر هرگونه ظلم و زیادهخواهی، خودخواهی و خودبرتر بینی جریان استکباری مایه عزت و سربلندی ملت و نظام اسلامی است، چرا که حفظ حرمت و جایگاه نظام و استقلال کشور مطالبه مردم و ولایت فقیه است.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.