عباس ابراهیمی طی سال گذشته 2 هزار و 700 حلقه معرفت ویژه برادران و بیش از 600 حلقه معرفت ویژه خواهران در مسجد مقدس جمکران برگزار شده است.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به برگزاری طرح حلقه‌های معرفت در مسجد مقدس جمکران گفت: این حلقه‌ها در پاسخگویی به سئوالات دینی نقش موثری دارد و شبهات را برطرف می‌کند.
 
وی گفت : ما معتقدیم که سئوال گنجینه است و اگر بخواهیم نیازهای اعتقادی را فراهم کنیم باید فضای سئوال را فراهم کرده که در این خصوص فضاهای پرسش و پاسخ در مسجد مقدس جمکران ایجاد شده است.
 
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: طی سال گذشته 2 هزار و 700 حلقه معرفت ویژه برادران و بیش از 600 حلقه معرفت ویژه خواهران در مسجد مقدس جمکران برگزار شده است که این رویه در طول سال جاری نیز ادامه دارد.
 
ابراهیمی با اشاره به موضوع خدمات آموزشی به زائران گفت: در این زمینه به دنبال تبیین مسائل آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت هستیم که در این راستا جزوات آموزشی نیز تدوین شده است.
 
وی گفت: برگزاری کارگاه‌های علمی و دینی، تدوین بروشورها و جزوات مختلف با محور معارف دینی، احکام، مهدویت، مشاوره، شناخت امام زمان(علیه السلام)و... نیز از دیگر مسائل مطرح شده در این طرح است.
 
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به حضور دانش‌آموزان در مسجد مقدس جمکران گفت: استفاده از ظرفیت‌های سازمان دانش‌آموزی را مد نظر قرار دادیم که بتوانیم برای آنها بسته‌های فرهنگی تولید کنیم.
 
ابراهیمی گفت : علاوه بر این در حوزه کودکان نیز با راه‌اندازی مجموعه عظیم گل نرگس سعی کرده‌ایم تا معارف دینی و مهدوی را با زبان هنر برای کودکان مطرح کنیم.
 
وی در پایان نیز گفت : یکی از برنامه‌های کلان ما تولید منشورات مختلف مثل کتاب، نرم‌افزار و... در حوزه دین است تا بتوانیم از این طریق خلأ موجود را برطرف کنیم.
 
انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.