سمینار سالانه نواب رئیس بانوان هیات‌های ژیمناستیک‌ استان‌های کشور برگزار شد.

نشست نواب رئیس بانوان هیات‌های ژیمناستیکبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  سمینار سالانه نواب رئیس بانوان 11 خرداد در کمیته ملی المپیک و به ریاست جمیله سروری نائب رئیس فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد.

این نشست با حضور 25 نائب رئیس از 25 استان برگزار شد که 7 استان در این نشست غیبت داشتند که تهران نیز از جمله غایبان این جلسه بودند.

جمیله سروری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در این نشست گزارشی از عملکرد یکساله فدراسیون ارائه شد و زمان و مکان برگزاری در رده های مربیگری و داوری بانوان و هم چنین برنامه مسابقات لیگ اعلام شد.

وی در ادامه افزود: بسیاری از هیات‌ها عدم انگیزه ورزشکاران خانم را جزو مشکلات اصلی خود می‌دانند و ادعا می‌کنند در شهرستان‌ها به علت نبودن هدف، از ژیمناستیک فقط به عنوان آماده سازی جسمی برای شروع رشته‌‌های دیگر استفاده می‌شود به همین دلیل هیات‌های تمام استان‌ها در خواست برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی را داشتند که با توجه به بودجه اندک ما هرگز قادر به برگزاری چنین رقابت‌هایی نیستم.

سروری اضافه کرد: فکر می‌کنم سیستان و بلوچستان و ایلام جزو استان‌های بسیار محروم در رشته‌ ژیمناستیک هستند اما در کل امکانات ژیمناستیک شهرستان‌ها در سطح بالاتری از امکانات تهران است زیرا تهران با یک سالن تمرین برای بانوان یکی از محروم ترین استان‌ها است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار