مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 94 ساعت 24 روز چهارشنبه 13 خرداد ماه پایان می‌پذیرد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 94 ساعت 24 روز چهارشنبه 13 خرداد ماه پایان می‌پذیرد.

وی افزود: تا ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 12 خرداد ماه تعداد 115 هزار و 446 داوطلب در این آزمون ثبت نام کردند. 

توکلی در ادامه گفت: به کلیه داوطلبانی که تا کنون ثبت نام نکردند توصیه می‌شود که در این مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و اطلاعیه منتشره این سازمان و بویژه اطلاعیه درباره کد رشته‌محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن حداکثر تا ساعت 24 چهارشنبه 13 خرداد ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. 

وی در پایان تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت نام و انتخاب رشته کردند می‌توانند در صورت تمایل و با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش درباره کدرشته‌ محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنما نسبت به ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی قبلی خود اقدام کنند.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار