آیت‌الله مکارم شیرازی در آیین گشایش دارالشفای مسجد مقدس جمکران با حضور شخصیت‌های حوزوی و استانی گفتند: امروزه میلیونها نفر برای زیارت مسجد مقدس جمکران و حرم کریمه اهل بیت به این شهر مقدس مشرف می شوند و به همین خاطر مسجد مقدس جمکران به مرکزی با جاذبه‌های معنوی بالا برای تربیت نفوس تبدیل شده مردم نمازی در این مسجد می خوانند که سراسر توحید است.

وی افزودند: بعضی ها درباره فراهم شدن مقدمات ظهور می گویند موقعی که فساد کل جهان را فرا گرفت حضرت حجت ظهور خواهند کرد ولی در قرآن مجید اینطور آمده است زمین میراث بندگان صالح خواهد بود.  

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه ساخت مسجد مقدس جمکران به دستور خود حضرت ولی عصر است تصریح کردند: باید عاشقان امام زمان(عج) برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت خودسازی کنند.

این مرجع تقلید شیعیان اضافه کردند:تا کنون به لطف پروردگار فعالیت های خوبی در مسجد مقدس جمکران صورت گرفته و به علاوه مرکز شیعه‌ شناسی در مجاورت مسجد جمکران بنا شده که فعالیت های خود را در راستای ترویج مبانی دینی و معرفتی انجام می دهد.

وی در پایان خاطرنشان کردند: دارالشفای مسجد جمکران به یاری مسئولان این مرکز تاسیس شد و شاهد هستیم که با کمک خیرین امکانات خوبی برای این مکان مهیا شده و ما هم  کمک‌هایی در این راستا خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.