اصفهان؛

دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان برگزار می شود

مشاور فرهنگی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان گفت: این نمایشگاه برند فرهنگی پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان حجت الاسلام والمسلمین حمید رضا صادق زاده در جمع خبرنگاران افزود: این نمایشگاه امسال نیز با پشتیبانی آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان و با پیام ایشان، در ماه مبارک رمضان برپا می شود.

وی اظهار کرد: وجه تمایز این نمایشگاه با نمایشگاه قرآن و عترت تهران در رایگان بودن غرفه هاست و شرکت نمایشگاههای استان هیچ وجهی از موسسات شرکت کننده در نمایشگاه دریافت نمی کند.

مشاور فرهنگی شرکت نمایشگاههای استان اصفهان، رونمایی از تعدادی از آثار جدید قرآنی و غرفه 'روی خط خبر قرآنی' برای انتشار اخبار رسانه هایی که در این زمینه کار کرده اند را از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد.

وی، با بیان اینکه این نمایشگاه بزرگترین رویداد قرآنی استان اصفهان است، گفت: در قالب این نمایشگاه همایش هایی همچون سالهای قبل با موضوعات پیشنهاد داده شده شامل اقتصاد مقاومتی و جریانهای تکفیری برپا می شود.

رسول محققیان مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان نیز گفت: شرکت نمایشگاههای استان از حدود یک دهه قبل در مباحث فرهنگی ورود کرده و کار فرهنگی را زکات عملکرد خود می داند.

وی اظهار کرد: یکی از کارهای بزرگ فرهنگی مغفول مانده در گذشته موضوع قرآن و عترت بود که شرکت نمایشگاههای استان این مهم را در دستور کار خود قرار داد.

محققیان افزود: از زمان شروع ثبت نام برای دوره دوازدهم نمایشگاه قرآن و عترت تاکنون حدود 150 موسسه قرآنی اعلام آمادگی برای حضور در این نمایشگاه کردند.

وی به کمبود فضا با توجه به استقبال بسیار موسسات قرآنی برای شرکت در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این مشکل تا دو سال آینده با افتتاح پروژه بزرگ نمایشگاههای بین المللی و دایمی استان برطرف می شود.

وی افزود: در سال 96 فضای نمایشگاهی استان آماده بهره برداری می شود و اولین نمایشگاه در آن زمان، نمایشگاه قرآن و عترت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گفت: این نمایشگاه در فضای شش هزار مترمربع از هفتم تا 13 تیر از ساعت 17 تا 24 در محل نمایشگاههای دایمی استان دایر خواهد بود.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: قرآن ، عترت ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.