شهردار صفا دشت گفت: توسعه محورهای مواصلاتی در بخش صفا دشت شهرستان ملارد بعنوان یکی از غربی ترین نقاط استان تهران از اولویت‌هایی است که با جدیت پیگیری می‌کنیم.

فوری// آ.رمضانی/// توسعه محورهای مواصلاتی در شهر صفادشت
محمدعلی کریمی شهردار صفادشت در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش و اهمیت برجسته حمل و نقل و تسهیل آن در تحقق و رشد توسعه پایدار اظهار کرد: در همین راستا و به منظور تحقق این مولفه حساس و شاخص توسعه محورهای مواصلاتی در این بخش از شهرستان ملارد از اولویت‌هایی است که با جدیت پیگیری می‌شود. 
وی در ادامه افزود: بخش صفادشت شهرستان ملارد در حوزه‌های گوناگون همچون ،‌علمی، دانشگاهی، صنعتی و ... در وضعیت قابل قبولی قرار دارد و توام شدن این ظرفیت‌ها با گسترش محورهای مواصلاتی و بالتبع تسهیل روند حمل و نقل می‌تواند موفقیت‌ها و پیشرفت‌های این بخش را به نحو قابل توجهی ارتقا دهد. 

کریمی در پایان تصریح کرد: با حمایت و پشتیبانی های مسئولین شهرستان ملارد شورای شهر صفا دشت و مدیران استانی برنامه‌های بسیاری را در 3 مقطع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای این شهر تنظیم و تدوین نموده‌ایم که با اجرا و تحقق آن افق روشن و درخشانی را برای این بخش از شهرستان ملارد پیش بینی میکنیم و به فضل الهی رضایت‌مندی مردم شریف و انقلابی این ناحیه به نحو هر چه مطلوب‌تری تامین خواهد شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار