رئیس پلیس راهور ناجا گفت: طرح ترافیکی تابستانه از پانزده خرداد اجرا می‌شود

طرح ترافیک تابستانه از 15 خرداد آغاز می‌شود/ فاز دوم طرح تابستانه از 25 تیر ماهبه گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  سردار مهری در کمیته هماهنگی طرح ترافیک تابستانه گفت:در سراسر کشور با هماهنگی‌هایی که با استانداری‌ها صورت گرفته است از مبدا به سمت تهران همکاران در مجموعه پلیس راهور کاروان‌ها را اسکورت می‌کنند ضمن آنکه با توجه به ایام تعطیلات پیش بینی می شود مسیرهای منتهی به حرم از حجم ترافیک سنگینی به خصوص در روز های 13.14 خرداد باشد. 

این مقام مسئول پلیس اعلام کرد: بیش از 20 هزار دستگاه اتوبوس نسبت به جابجایی زائران امام خمینی اقدام می‌کنند، البته خیلی از زوار نیز از وسایل نقلیه شخصی و غیره برای حضور در این مراسم استفاده می‌کنند. 

وی به زائران امام خمینی (ره) توصیه کرد و گفت: پس از پایان مراسم با توجه به ازدحام جمعیت و حرکت کاروان‌ها رانندگان سعی کنند به صورت تدریجی از محل برگزاری مراسم ارتحال امام خارج شوند تا مشکل ترافیکی بوجود نیاید. 

*آغاز طرح ترافیک تابستان از 15 خرداد  

رئیس پلیس راهور ناجا در پایان گفت: طرح ترافیکی تابستانه در دو مرحله اجرا می‌شود که فاز نخست این طرح 15 خرداد آغاز و 28 خرداد خاتمه می یابد و فاز دوم آن پس از ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید فطر یعنی از 25 تیر ماه آغاز و 4 مهر خاتمه می‌یابد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار