تئاتر باران همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد از 14 تا 17 خرداد ماه تعطیل است .

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ تئاتر باران مجموعه همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد از 14 تا 17 خرداد ماه تعطیل است و اجراهای جدید تئاتر باران از روز یکشنبه 17 (هفدهم خردادماه) به صحنه می رود. 

به گزارش روابط عمومی تیاتر باران؛ نمایش «تونل» نوشته فارس باقری است كه باكارگردانی سیامک احصایی با بازی فاطمه معتمدآریا، شبنم مقدمی و روح‌الله حق گوی لسان به مدت زمان 60 دقیقه همه روزه به استثناء روزهای شنبه از ساعت 30 /19در تیاتر باران روی صحنه می رود.

همچنین نمایش «هیچ کس نبود بیدارمان کند» به كارگردانی پیام دهکردی نیز ساعت 21  در این سالن روی صحنه می‌رود. در این نمایش فریبا متخصص، الهام پاوه نژاد، پیام دهکردی، خاطره حاتمی، محمد رضا علی اکبری و.. ایفای نقش می کنند و روایتگر زندگی خانواده ای در سال ۱۳۳۲ و اتفاقاتی است که برایشان رخ می دهد.این نمایش به لحاظ فضا و دغدغه های مطرح شده در آن، در ادامه همان نگاه موجود در نمایش های «زمستان خوانی» و «متولد ۱۳۶۱» است.
این مجموعه ساعت17 نیز میزبان نمایش 'زبان اصلی' به كارگردانی رسول کاهانی است.آزاده  صمدی، بهرنگ علوی، سعید زارعی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

این سه نمایش در تئا‌تر باران واقع در خیابان انقلاب، فلسطین جنوبی، پلاک ۲۹۲ به صحنه می‌روند. گفتنی است این نمایش ها از یکشنبه 17 خرداد ماه در این مجموعه روی صحنه می رود. 

علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت های تیوال  یا www.tiwall.com  یا تیکیت www.tik8.com  مراجعه کرده یا به صورت حضوری به گیشه تئاتر باران مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66176825 تماس حاصل فرمایند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار