مهدی مهدوی کیا گفت: بهتر است وزارت ورزش و جوانان فکری به حال تیم پرسپولیس کند و این تیم را از بلاتکلیفی نجات دهد.

مهدوی کیا: وزارت ورزش فکری به حال پرسپولیس کندمهدی مهدوی کیا در مورد وضعیت و شرایط نابسامان تیم پرسپولیس به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امیدوارم که شرایط تیم پرسپولیس بهتر شود چرا که این تیم هواداران میلیونی دارد و بهتر است که هر چه سریعتر از بلاتکلیفی نجات پیدا کند. 

وی افزود: بهتر است وزارت ورزش و جوانان فکری به حال تیم پرسپولیس کند و این تیم را از بلاتکلیفی نجات دهد. 
 
وی بیان کرد:ما هم آرزو داریم که پرسپولیس سربلند باشد و به طور کلی شرایطی که در حال حاضر بر تیم سرخ پوشان حاکم شده است خوب نیست و امیدوارم تکلیف باشگاه هر چه زودتر روشن شود. 

پدیده کردستانی چشم‌ها را خیره کرد/ اروپایی‌ها تیم زیر یازده سال را تحسین کردند

همچنین مهدی مهدوی کیا درباره حضور تیم زیر 11 سال ایران در مسابقات آلمان اظهار داشت: سال‌ها در این فکر بودم که فرصتی را بوجود بیاورم که جوانان و نوجوانان ایران بتوانند فوتبال خود را به اروپا نشان بدهند و زمانی که من از دنیای فوتبال خداحافظی کردم بیشتر تمرکزم به تیم‌های پایه بود. 
 
وی بیان کرد: این مسابقات برای ما تجربه خوبی بود و بازیکنانی که در این جام شرکت کردند اندازه حضور در المپیک تجربه کسب کردند و از این بابت خوشحال هستم، نحوه برگزاری مسابقات بسیار به تیمی که اعزام کرده بودیم کمک کرد و یکی از اهداف اصلی من از حضور در چنین تورنمنتی این بود که بازیکنان بازی‌های بین المللی را در سن پایین تجربه کنند و در ایران اینگونه جا افتاده که بازیکنان از 15 تا 16 سالگی به بازی‌های بین المللی می‌روند اما با این حال تلاش کردیم بچه‌ها از سن پایین شرایط خوب را تجربه کنند و با فوتبال روز آشنا شوند. 

کاپیتان سابق تیم ملی عنوان کرد: در این مسابقات تیم‌های مطرح باشگاهی و بزرگ شرکت کرده‌ بودند و شرایط سنی 13 و 14 را بیشتر مدنظر قرار می‌دهند و سعی می‌کنند بازیکنان نخبه را جدا کنند و باید بگویم که این مسابقات مهم است. 

وی بیان کرد:‌ افراد حاضر در آنجا وقتی بازی‌های ما را نظاره گر بودند متوجه شدند که ما به طور کلی یک کلاس بالاتر از تیم‌های دیگر هستیم. 

مهدوی کیا عنوان کرد: یکی از اهداف بزرگ من این بود که بازیکنان نوجوان و جوان ما در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنند و از سن پایین با تیم‌هایی بازی کنند که صاحب نام باشند، یعنی وقتی بازیکنان نوجوان و جوان با تیم‌های همانند با بایرن مونیخ، آژاکس و یوونتوس بازی کنند به طور حتم اگر در مسابقات شرکت کنند در سن 15، 16 سالگی تعداد بازی‌های تعداد بازی‌های آن‌ها بالا خواهد رفت و حداقل 60-70 بازی بین المللی خیلی مهم با تیم‌های مطرح انجام داده‌اند و در بازی‌های آسیایی استرس از این افراد دور می‌شود. ما توانستیم استعدادهایی را از دور دست‌ترین مناطق ایران بیاوریم و این پتانسیل فوتبال ایران را نشان می‌دهد و با توجه به زمان کمی که داشتیم اما توانستیم از سراسر ایران استعدادی یابی کنیم و امیدوارم این امر در آینده نیز همچنان ادامه داشته باشند و تیم موجود بتواند در مسابسقات بین المللی بیشتری به میدان برود. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر از چند کشور دیگر با من تماس گرفتند که ما در تورنمنت‌های مختلف دیگر شرکت کنیم اما باید بگویم که ما به حمایت بیشتری نیاز داریم و به تنهایی نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم چرا که این کار هزینه بر خواهد بود و به صبر و حوصله بیشتری نیاز دارد. 
 
بهترین بازیکن مسابقات ما از کردستان از یک روستا بود و وقتی این بازیکن به محل استعدادیابی ما آمد فکر نمی‌کردیم که یک اعجوبه‌ای باشد ولی زمانی که وارد تمرینات شدیم هر روز پیشرفت این بازیکن را دیدیم و قبل از مسابقات پیش بینی می‌کردم که این بازیکن یکی از پدیده‌های این جام شود و پیش بینی‌ام درست بود چرا که این بازیکن گل‌های استثنایی زیادی را به ثمر رساند و یک کلاس بالاتر از دیگر بازیکنان بود. 
 
مهدوی کیا با اشاره به حضور تیمش در ورزشگاه آلیانس آره‌نا و آشنایی با امکانات تیم بایرن مونیخ افزود: همان طور که قبلا هم گفته بودم دوست دارم آن چیزی که خودم در فوتبال اروپا تجربه کردم را در اختیار دیگران قرار دهم و مسیری را بوجود بیاورم که نونهالان ما هم اینچنین مسئله‌ای را تجربه کنند و زمانی که صحبت از فوتبال حرفه‌ای به میان می آید به طور حتم حرف زدن در خصوص چنین موضوعاتی راحت است اما در عمل چیز دیگری است، وقتی بازیکنان را به ورزشگاه بایرن مونیخ بردم و امکانات آن‌جا را به آن‌ها نشان دادم و با فوتبال روز دنیا آ‌شنا شدند و فهمیدند فوتبال حرفه ای چیست، یک سری توپ‌های کوچک در ورزشگاه بایرن مونیخ بود که آن‌ها عاشق توپ‌ها شده بودند و می‌خواهم بگویم که حرفه‌ای گری از همین جا شروع می‌شود، ما نیز سعی کردیم شکل و شمایل تیم خود را در حد تیم‌های بزرگ جلوه دهیم و بابت این مسئله خداروشکر می‌گویم که موفق بودیم. 
 
وی بیان کرد: من کلاس‌های مربیگری را طی کردم و قصد داریم به هامبورگ بروم و در آنجا کارم را شروع کنم. 

انتهای پیام/
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، فوتبال ، مهدوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار