قهرمان کشوری آبهای آرام قایقرانی گفت: 18 خرداد ماه عازم لهستان می شوم و برای کسب سهمیه در ماده 200 متر به ایتالیا ( میلان) خواهم رفت.

عادل مجللی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون در تهران هستم و با تمریناتی که مربی مارک پلوخ برنامه ریزی کرد زیر نظر مربی ایرانی رمضان نژاد کار می‌ کنم تا 18 خرداد ماه که مجدد عازم لهستان می‌شوم.

وی افزود: تمرینات خوبی را در اردوی لهستان داشتم و نظر فدراسیون و هیات استانم (گلستان بندر ترکمن) و خودم  بر این است که یکشنبه هفته آینده 18 خرداد مجدد برای ادامه تمرینات به لهستان برگردم.

 مجللی علل شرکت نکردن خود در کاپ 3 دانمارک را تصریح کرد: در کاپ 2 تمرکزم روی ماده 200 متر بود که جزو فینال آ  شدم و بین نفر اول تا پنجم ثانیه‌ها اصلی مهمی است که زمان من با نفر سوم صد صدم ثانیه بود و در کاپ سه مربی‌ام مخالف حضورم بود، به همین علت شرکت نکردم.

خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی جهان در پرتغال می‌کنم

 مجللی در خصوص ادامه برنامه‌هایی که در تمرینات لهستان دنبال می‌کند بیان داشت: هفته آینده به لهستان بر می گردم تا برای حضور دار قهرمانی جهان زیر 23 سال در کشور پرتغال خود را آماده کنم و بعد به منظور حضور در کسب سهمیه المپیک به ایتالیا ( میلان) بروم.

 وی در خصوص زمانی که در لهستان به تمرینات ادامه می‌دهد افزود: زمان دقیق را نمی‌دانم اما حداقل دو ماه در لهستان می مانم و در پیست اوکالا و کانال 1700 متری و یک رودخانه 6 کیلومتری به تمرینات می‌پردازم.

 مجللی در ادامه بیان داشت: از لحاظ روادید با مشکل مواجه نشدم و بعد از خروج از ایران نیز فدراسیون هماهنگی ها را انجام داد.

مجللی در خصوص مربی مارک پلوخ گفت: مارک پلوخ ملیت کانادایی دارد و در لهستان زندگی می کند از طرفی مربی المپیکی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجللی ، لهستان ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار