این بانک لازم می داند جهت تنویر افکار عمومی خصوصاً مشتریان عزیز و گرامی خود نکاتی را به استحضار برساند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از بانک ملی ایران؛ این بانک لازم می داند جهت تنویر افکار عمومی خصوصاً مشتریان عزیز و گرامی خود که همواره پشتیبان و همراه بانک ملی ایران بودند و رشد و بالندگی بانک ملی ایران ثمره اعتماد و همراهی 86 ساله ملت ایران می باشد نکات ذیل را به استحضار برساند:

1. اعتماد خیل عظیم مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک ملی ایران است و مسئولین بانک ملی ایران همواره سعی داشته و دارند که صندوق امین منابع و اطلاعات مشتریان خود باشند . رشد 24 درصدی منابع بانک ملی ایران در سال 1393 بهترین دلیل اعتماد روز افزون مردم شریف ایران به بزرگترین بانک کشورشان می باشد. لذا مسئولین این بانک به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه ای به این اعتماد روز افزون ملت ایران وارد شود.

 2. در مورد تامین هزینه های سرویس ویژه پیامکی اپراتورها در تاریخ 27 فروردین 1394 از طریق اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل، رایتل، تالیا و کیش تلکام تعداد 14/256/658 پیامک برای 7/128/329 نفر از مشتریان محترم بانک که از سرویس پیامک استفاده می کنند ارسال شد. (سند پیوست) طبق گزارش واصله از میان پیامک های ارسالی 6/092/368 نفر از مشتریان پیامک را دریافت کرده اند که رسید تحویل آن ها نزد اپراتورها موجود است اما بر اساس همین گزارش متاسفانه 1/036/012 نفر از مشتریان پیامک را دریافت نکرده اند. از بین دریافت کنندگان 49/600 نفر اعلام کردند که تمایلی به استفاده از سرویس ویژه ندارند و لذا بر اساس گزارش بخش IT بانک شماره حساب هایی که جواب رد نداده بودند مشمول کسر 5000 تومان شدند و فایل مربوط حدود ده روز پیش جهت اعمال در حساب ها، تحویل شرکت پیمانکار ارائه دهنده خدمات IT گردید که بر حسب تصادف بدون اینکه بانک ملی ایران نقشی در آن داشته باشد در روز تعطیل عملیاتی شد. بنابراین بانک ملی ایران به هیچ وجه تصور برداشت از حساب مشتریان بدون موافقت قبلی آن ها نداشته است.

 3. بلافاصله بعد از برداشت مبلغ یاد شده از حساب ها و اطلاع مسئولین بانک ملی طی روز گذشته مجدداً به تمامی دارندگان حساب های بانک ملی که از سرویس پیامک استفاده می کنند در دو مرحله پیامک زده شد و در مورد کسانی که جواب منفی برای استفاده از سرویس ویژه پیامک داده بودند به تدریج مبالغ برداشتی به حساب آن ها عودت داده شد که خوشبختانه نتیجه تاکنون نشان می دهد که بیش از 95 درصد مشتریان محترم بانک از پیشنهاد همراهی با بانک برای تامین هزینه اپراتورها استقبال کرده اند. البته مشتریان عزیزی که سرویس ویژه را نخواسته اند نیز از طریق سرویس عمومی و پایه پیامک برداشت از حساب همچنان پشتیبانی خواهند شد.

 4. بر خود لازم می دانیم از بابت تکدر خاطر برخی از مشتریان عزیز صمیمانه پوزش بطلبیم و قطعاً در ادامه خدمات خود جبران مافات را خواهیم کرد ، از رسانه های مختلف صوتی ، تصویری ، نوشتاری و شبکه های اجتماعی نیز که حساسیت لازم را نشان داده و به تنویر افکار عمومی کمک کرده اند و خصوصاً بانک ملی ایران این پشتوانه قوی اقتصاد کشور را همراهی کردند صمیمانه قدردانی می کنیم.


سند اپراتور ارسال کننده پیامک

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، ملی ، پیامک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۹:۱۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
بانک ملی دروغگووووووووووووووووووووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
آقا پیامکی چند حساب کردید؟
فقط این و به مردم بگید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
مبلغ 1206 که بانک ملی برای هر پیامک کسر میکند که این مبلغ در مقایسه با پیامک های دیگر که حدود 500 ریال است مبلغ زیادی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
بانک قرض الحسنه رسالت برای هر دوره و تعداد مشخصی پیامک اقدام به اطلاع رسانی و سپس کسر مبلغ پیامک ها نموده است. وقتی می شود شفاف و با رضایت مشتری خدمتی را انجام داد پس چرا ....؟
ضمنا وقتی پول مشتری به مقدار مناسب در گردش حساب و نزد بانک می ماند و کوچکترین سودی پرداخت نمی شود پس ارائه چنین خدمتی ارزان در قبال سود کلان و قطعی که بانک از حسابهای مردم می برد نباید مورد توجه قرار گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
دوستان كه مي گويند 5000 تومان براي هزينه پيامك هست قبول،اما يك نفر در طول سال شايد حسابش 10 گردش داشته باشه ولي دوست داشته باشه اس ام اس هم براش بياد و تقاضاي لغو سرويس براي عودت 5 هزار تومان را نده،دوستان از لحاظ قانوني به چه مجوزي براي هزينه انجام نشده وجه كم مي كنند و از كجا مي دانند چند گردش حساب در طول سال براي هركس خواهد بود ،از لحاظ قانوني سازمان تعزيرات يا سازمان ذينفع در اين موضوع بايد دخالت نمايد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
مدیران مقصر بانک باید استعفا دهند
چه کسی پاسخگوی 5میلیون مشتری ناراضی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۳:۳۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
من یکی از مشترکین هستم حاضرم کل پیامهام چک بشه،آخه من در عجبم حرف ۲-۳ نفر شاکی که نیس،خیلی مشخصه! اگه دولت رسیدگی نکنه ، حتما سایرین هم اینکارو تکرار میکنن، فقط میگم متاسفم.
آخرین اخبار