آذری:

رجب زاده محروم نیست/می‌جنگیم تا برنده شویم

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: رجب‌زاده 2 اخطاره نیست و وی در بازی فردا به عنوان کاپیتان تیم به میدان می‌رود.

رجب زاده محروم نیست/می‌جنگیم تا برنده شویمسعید آذری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص 2 اخطاره بودن رجب زاده بازیکن تیم ذوب آهن اظهار داشت: رجب زاده اخطار ندارد و به طور کلی ما یک بازیکنان اخطاری داشتیم که نمی‌تواند در بازی فینال بازی کند و آن هم قاسم دهنوی است و متاسفانه یا خوشبختانه نفتی‌ها در معادلات خود اشتباه کردند. نفتی‌ها فکر کرده بودند که رجب زاده 2 اخطاره است در هر حالی که اصلا چنین موضوعی نبود و ما هم در جلسه قبلی پیشنهاد داده بودیم که اخطارهای بازیکنان هر 2 تیم پاک شود، اما این مسئله صورت نگرفت.
 
وی بیان کرد: خوشبختانه در بازی فردا مقابل تیم نفت رجب‌زاده به عنوان کاپیتان تیم ذوب آهن می‌رود و با تمام قوا بازی خواهد کرد.
 
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره جلسه هماهنگی قبل از فینال جام حذفی بیان کرد: جلسه هماهنگی قبل از بازی بود و قرار شد سکوها پنجاه-پنجاه تقسیم شود و امروز تمرینات هر 2 تیم در ورزشگاه تختی صورت می‌گیرد و تیم نفت از ساعت 17 بعد از ظهر به مدت یک سال و تیم ما نیز از ساعت 18 بعد از ظهر یک ساعت به تمرین می‌پردازد.
 
وی در خصوص دیدار فینال جام حذفی عنوان کرد: فکر می‌کنم هر 2 تیم در بازی فردا از شانس مساوی برخوردار باشند و جا دارد صعود تیم نفت به جمع 8 تیم آسیا را به مجموعه نفت و الخصوص مربی فهیم‌شان منصوریان تبریک بگویم و امیدوارم در مراحل بعدی نیز به موفقیت برسند. به طور حتم هر 2 تیم در بازی فردا برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌کنند و واقعیت این است که فینال فردا باید یک برنده داشته باشد. امیدوارم برنده بازی فردا تیم ما باشد چرا که قرار است با تمام وجود بجنگیم و مطمئن باشید بازیکنان در بازی مقابل نفت تهران تمام توان خود را برای رسیدن به برد به کار خواهند گرفت و احساس می کنم تیمی که بیشتر تمرکز داشته باشد می‌تواند به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده  کند و برنده میدان باشد و امیدوارم ما برنده از میدان بیرون بیاییم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار