استان چهارمحال و بختیاری، آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تابستانی و همچنین خردادماه جاری می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد به نقل از رواط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری؛ در نشست ستاد خدمات سفر های تابستانی این استان، پیشنهاد برگزاری جشنواره های تابستانه از قبیل روستاگردی، موسیقی زاگرس نشینان و عشایری در سطح ملی مطرح شد که برای تصویب کشوری و تأمین اعتبار به ستاد اجرایی خدمات سفرهای کشور ارائه می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت تصویب موارد پیشنهادی در ستاد سفرهای کشور، این جشنواره ها، تابستان امسال به صورت ملی، به میزبانی این استان برگزار می شوند.

بهمن عسگری همچنین از برنامه ریزی و آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری در تعطیلات خردادماه جاری خبر داد.

وی برگزاری دوره های آموزشی برای ارائه و افزایش کیفی و کمی خدمات مطلوب به گردشگران ومسافران داخلی و خارجی را جزء برنامه های اولویت دار دانست و افزود: دوره های تکمیلی توانمندسازی گردشگری بر اساس نیاز در حوزه های مشتری مداری، رانندگان وسایط نقلیه و طبیعت گردی پس از تائید سازمان مرکزی در تابستان امسال اجرا می شود.

معاون امور عمرانی استاندار و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری هم ارتقای خدمات به مسافران را دارای اهمیت ویژه دانست و گفت: تقویت زیرساخت لازم در این زمینه، باید به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار باشد.

گودرز امیری افزود: گسترش صنعت گردشگری، نقش بسزایی در افزایش اشتغال، بهبود وضعیت معیشت خانوارها، رونق اقتصادی و شتاب بخشی به روند توسعه دارد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.