پایداری و مقاومت مردم یمن در مقابل تجاوز سعودی‌ها، به همه جهانیان ثابت کرد زمان قیمومیت بر این مردم برای همیشه به پایان رسیده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، گزارشگر این شبکه اعلام کرد،  مردم شهر کریتر از توابع بخش صیره در استان عدن از قطع آب و برق براثر حملات جنگنده های متجاوز سعودی از یک سو و همچنین حملات عناصر القاعده و داعش از بخش های دیگر رنج می برند. 

پس از آن که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی خطوط برق استان عدن را که براثر حملات جنگنده های متجاوز سعودی قطع شده بود تعمیر کردند،  عناصر داعش و القاعده در دو بخش المنصوره و البریقه ارتباط شبکه برق را با تاسیسات اصلی تولید برق قطع کردند. این مسئله موجب بروز مشکلات زیادی برای شهروندان شده است.

گزارشگر این شبکه افزود؛ از سوی دیگر حملات جنگنده های متجاوز سعودی به مخازن آب شرب در جبل الحدید مشکلات دیگری را برای شهروندان ساکن بخش المحرره ایجاد کرده است بعلاوه فقدان فرآورده های نفتی به علت محاصره هوایی، دریایی و زمینی یمن از سوی متجاوزان سعودی و مزدوران داخلی آنها نیز موجب مشکلات فراوان شده است. 

در ادامه این گزارش عنوان شد،‌ همه مردم به میزان اصرار متجاوزان سعودی ـ آمریکایی بر نابود کردن زیرساخت های یمن با هدف به زانو درآوردن مردم و تحقیر آنها آگاه شده اند. هدف متجاوزان سلطه مجدد بر مردم یمن است اما پایداری و مقاومت مردم یمن در مقابل این تجاوزات به همه جهانیان ثابت کرده است که زمان قیمومت بر این مردم برای همیشه به پایان رسیده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار