وزیر کشور گفت: دستگاه‌های اجرایی هیئت وزیرانی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند نباید در انتخابات دخالت کنند مشارکت در انتخابات باید جدی و باشکوه باشد.

دستگاه‎های اجرایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند نباید در انتخابات دخالت کنند

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در همایش فرمانداران کشور که در روز یکشنبه 10 خرداد برگزار شد با اشاره به برگزاری این همایش اظهار داشت: فرمانداران کشور اولین حلقه‌های ارتباطی با مردم هستند و می‌توانند در جهت همگرایی و پویایی شهرستان‌های حوزه خود تلاش زیادی کنند چرا که همه قوانینی که در مجلس تصویب می‌شود و دولت اجرا می‌کند بدست فرمانداران عملیاتی می‌شود.

وی افزود: همواره نظرات مسئولین کشور می‌تواند در همگرایی نیروهای اجرایی موثر باشد موضوع انتخابات یک اصل سیاست داخلی است و همواره مبتنی بر قانون عمل می‌شود. 

رحمانی فضلی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی هیئت وزیرانی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند نباید در انتخابات دخالت کنند مشارکت در انتخابات باید جدی و باشکوه باشد. 

وزیر کشور تصریح کرد: با توجه به شرایط منطقه‌ای باید با اقتدار ملی خود به دنیا نشان دهیم که انتخاباتمان قانونی است و سلامت و دقت در انتخابات بسیار مهم است.

وزیر کشور در پایان خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی از حال حاضر تا زمان اجرای انتخابات باید با تعامل سازنده در برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن ما را همراهی کنند تا از یک انتخابات سالمی برخوردار باشیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: دخالت ، مشارکت ، دنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار