مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اعلام اینکه 55.8 درصد از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان دارای سرپرست خانوار زن هستند گفت :فوت ، طلاق، زندانی شدن و متارکه سرپرست از اصلی ترین دلایل تحت حمایت قرار گرفتن و تلقی شدن بانوان به عنوان سرپرست خانوار به شمار می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ،سیامک پاکرو با بیان اینکه 69 هزار و 823 خانوار در استان کرمانشاه با جمعیت بیش از 162 هزار و 580 نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند می شوند افزود: از این تعداد 39 هزار و 13 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان دارای سرپرست زن هستند.

وی همچنین به خدمات متفاوت و گوناگون کمیته امداد که به زنان سرپرست خانوار و خانواده های آنان ارائه می شود اشاره و گفت: واریز حق بیمه زنان سرپرست خانوار کمتر از 50 سال سن به سازمان تامین اجتماعی جهت بهره مندی از مزایای بازنشستگی یکی از اصلی ترین خدمات کمیته امداد است که به این بانوان ارائه می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه اعطای کمک معیشت (مستمری) به صورت ماهیانه از دیگر خدمات اصلی کمیته امداد به شمار می رود خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 56 هزار خانوار مددجو در استان از کمک معیشت و 13 هزار و 817 خانوار نیز از خدمات موردی کمیته امداد بهره مند می شوند 


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.