حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی گفت: اعتماد کامل به خداوند متعال یکی از ویژگیهای منتظران واقعی است و در قرآن کریم آمده اگر به او توکل کنید روزی شما را از جای دیگری تامین می کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد؛،حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در نشست تخصصی امام خمینی و انقلاب جهانی اسلام با اشاره به ویژگیهای منتظران واقعی اظهارداشت: اطاعت محض از خدواند و تکلیف محور بودن، معرفت الهی، اعتقاد به مهدویت و شناخت امام زمان(عج)، انتظار راستین و زمینه سازی برای ظهور و خودسازی و دگرسازی مهمترین آنها است.

وی بابیان اینکه امام خمینی(ره) در حرکت خود سه هدف بزرگ را که زمینه ساز تمدن اسلامی است دنبال کرده اندافزود:اهداف امام خمینی(ره) حلقه وصل تمدن اسلامی و زمینه ساز ظهور حضرت قائم(عج) به شمار می رود.

مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: استقرار حکومت اسلامی یعنی ایجاد الگو برای دنیای اسلام و امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برای بیداری جهان اسلامی در همین راستا حرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی افزود:سرویسهای اطلاعاتی دنیا در انگلیس، آمریکا و اسراییل برای از بین بردن بیداری اسلامی و مقوله مقاومت در دنیای اسلام برنامه ریزیهای وسیع دارند.

وی گفت: در این راستا تحقق اهداف خود را از سوریه آغاز کردند و بعد با ایجاد داعش در عراق و سایر کشورهای اسلامی آن را دنبال می کنند.

 انتهای پیام/س

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.