دونده‌ی اسبق و مربی دوهای استقامتی و نیمه استقامتی گفت: کشورهای عربی دوندگان آفریقایی تبار را در اختیار دارند شانس کسب مدال برای دو میدانی‌ کاران ما را پایین می‌آورد.

روح الله محمدی مربی دوهای استقامت و نیمه استقامت ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: انتظارات زیادی از دوندگان سرعتی نباید داشت زیرا کشورهای عربی از جمله بحرین و که دوندگان آفریقایی را در اختیار دارند و می‌توان گفت که شانس کسب مدال در رقابت‌های قهرمانی  آسیا برای رضا قاسمی کم است و حسن تفتیان هم به دلیل مصدومیت حضور ندارد. 
 
وی افزود: در دوهای استقامتی حسین کیهانی با تمرینات و عملکرد خوبی که از خود نشان داد یکی از امیدهای ما برای کسب مدال در دو 3000 متر خواهد بود. 
 
محمدی تصریح کرد: محمدرضا ابوترابی دونده 5000 متر ایران هم اگر می‌توانست در این مسابقات شرکت کند شاید رکورد خوبی به جای می‌گذاشت، قطعا نمی‌گویم می‌توانست مدال آور باشد! 
 
این دونده‌ی اسبق دو میدانی اظهار داشت: در صورتی که احسان حدادی در این مسابقات شرکت کند و از عنوان خود دفاع کند، وضعیت تیمی هم بهتر خواهد شد. 
 
محمدی در پایان گفت: از فدراسیون به دلیل تغییرات اخیر نمی‌توان انتظارات زیادی داشت، از گذشته باید بیشتر روی فدراسیون کار می کردند. 
 
شایان ذکر است: که روح الله محمدی مربی دوهای استقامت و نیمه استقامت ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم ملی را همراهی نخواهد کرد. 
 
لازم به یادآوری است: مسابقات قهرمانی آسیا از 13 تا 17خرداد ماه در شهر ووهان  چین برگزار می‌شود. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: محمدی ، دونده ، دومیدانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار