قهرمان تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: در تست گیری جدید بعد از عاقل حبیبیان در جایگاه دوم قرار گرفتم و با توجه به ادغام‌های جدید مربی شرایط فیزیکی را با تمرین تطبیق می‌دهد.

سعیدی: در تست گیری جدید نفر دوم شدم/مربی شرایط فیزیکی را با تمرین تطبیق می‌دهدسیاوش سعیدی در گفتگو‌ با خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران گفت: با تیم سرمربی محمدعلی قرائت ادغام شدیم و به این صورت وضعیت تمریناتمان خیلی بهتر شده است.

وی افزود: از زمانی  که مربی در کنارمان است و تمریناتمان را می‌بیند باعث شده تا با توجه به وضعیت فیزیکی و خستگی بدنی بررسی‌ها را انجام دهد و بر حسب آن برنامه ریزی تمریناتمان را انجام دهد.

سعیدی در خصوص تست گیری که چندی پیش انجام گرفت، گفت: این تست گیری برای مسابقات یونیورسیاد بود اما بعد از عاقل حبیبیان که در گروه سنگین وزن است من نفر دوم شدم.

وی در ادامه بیان داشت: تمام تلاشم را انجام می‌دهم و تمریناتمان بیشتر روی پاروزنی و بدنسازی و دومیدانی است. 

قهرمانم تیم ملی روئینگ قایقرانی در خصوص تغییر مکان اردو  گفت: همچنان در دریاچه آزادی مشغول ادامه تمرینات هستیم اما تا هفته آینده به زنجان برای ادامه اردو اعزام خواهیم شد. 

وی در خصوص اهدافش خاطر نشان کرد: امیدوارم که بتوانم در مسابقات جهانی رکورد بزنم و اگر هم موفق نشدم در مسابقات آسیایی حضور شایسته‌ای داشته باشم و بعد از آن به منظور کسب سهمیه المپیک تلاشم را ایفا کنم اما مسابقات قاره‌ای هنوز تاریخ اجرای آن اعلام نشده است. 

*زمان خوبی را در تست گیری زدم/ چشم انتظار نتایج از طرف کمیته فنی هستیم

آقازاده در خصوص مسابقات دانشجویان گفت: در گروه سبک وزن روئینگ هستم و با توجه به آن زمان خوبی را زدم اما اگر قسمت و بخت و اقبال یاری  کند باید چشم انتظار به کمیته فنی بدوزیم.

وی افزود: در سبک وزن صدر نشین شدم و وحید جوهری در جایگاه دوم و دو نفر دیگر از گیلان نفرات سوم و چهارم شدند. 

وی در خصوص تاریخ اعلام نتایج توسط کمیته فنی گفت: چون از طرف فدراسیون دانشجویی مقرر شده تا در مسابقات دانشجویی حضور داشته باشم مقرر شده تا تعداد کمتری که با بهترین نتایج هستند حضور داشته باشند و تا 2 روز آینده نتایج را کمیته فنی اعلام خواهد کرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در مسابقات جهانی کارمان مشکل است چون همه کشور ما حضور خواهند داشت و باید رکورد پایین در حدود 6 دقیقه و 25 ثانیه بزنیم و با توجه به اینکه 11 ماده در روئینگ برای کسب سهمیه المپیک است.

قهرمان تیم ملی روئینگ قایقرانی در خصوص تعطیلات میان اردو گفت: با اجازه فدراسیون و مربی (محمدعلی قرائت) هر 2 هفته‌ای یک بار به خانواده سر می‌زنیم چون باید روی روال و برنامه‌ها پیش برویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار