مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد از اعزام چندین تیم پزشکی از پزشکان بسیجی استان یزد به مناطق محروم داخل و خارج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛دکتر قادری گفت:بسیجی در تمام صحنه‌ها نگاه به فرمان ولایت دارد و اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه ‏پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد، چرا که در تفکر بسیجی ایستادگی و شهادت و ‏اطاعت از ولایت، با بینش و معرفت وجود دارد و این عوامل، سد محکمی در مقابل سیلاب‌های خانه برانداز و مخرّب ‏دشمنان دین و مرز و بوم است.

وی ، از اعزام تیم های پزشکی به کشور عراق ، جزایر ابوموسی و تنب بزرگ از توابع استان هرمزگان، رودبار جنوبی از توابع استان کرمان و مناطق محروم قلعه گنج  از توابع استان کرمان در سال جاری خبر داد.

قادری در مورد اعزام تیم پزشکی به کشور عراق گفت: بسیج جامعه پزشکی استان یزد در اردیبهشت ماه سال جاری با اعزام 9تیم تک تخصصی شامل متخصصین ارتوپد، اعصاب و روان، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، جراح، اورولوژی و کارشناس تکنسین اتاق عمل از تاریخ 13 اردیبهشت به مدت شش روز به کشور عراق توانست به 3700 نفر از افراد محروم در این کشور خدمات رایگان پزشکی ارائه دهد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی یزد در رابطه با دیگر اعزام ها گفت: در آخرین اعزام، 9 تیم تک تخصصی شامل متخصصین ارولوژی، زنان و زایمان، ارتوپدی، داخلی، اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، رادیولوژی، پوست و اطفال در تاریخ 30 اردیبهشت سال جاری به مدت 2 روز به جزایر بوموسی و تنب بزرگ از توابع استان هرمزگان اعزام شده اند که در این اعزام جمعا 1811 نفر ویزیت رایگان شدند.

قادری در مورد اعزام به منطقه رودبار جنوبی نیز گفت: در این اعزام 7تیم تک تخصصی شامل متخصصین اورولوژی، روانپزشک، زنان و زایمان و 4 دندانپزشک در تاریخ 8 اردیبهشت سال جاری به مدت 5 روز به منطقه رودبار جنوبی از توابع استان کرمان اعزام شده که در این اعزام نیز تعداد 4451 نفر از خدمات رایگان پزشکی برخوردار شدند.

وی از اعزام 5 تیم تک تخصصی شامل متخصصین داخلی، اطفال و 3 نفر دندانپزشک در تاریخ 22 اردیبهشت به مدت 4روز به منطقه محروم قلعه گنج از توابع استان کرمان نیز خبر داد که پزشکان بسیجی توانستند به 1478 نفر خدمات رایگان پزشکی ارائه دهند.



انتهای پیام/ ا


برچسب ها: متخصص ، پزشک ، محروم ، بسیج ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.