سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: با برد مقابل پتروشیمی در دور رفت فینال، کار پتروشیمی ها را برای قهرمانی سخت کردیم و حتی می توان گفت راهشان بسته شد.

پتروشیمی برای قهرمانی را بستیم/ می خواهیم بدون باخت قهرمان لیگ باشیمحمیدرضا صابری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: در دور رفت فینال موفق شدیم با اتکا به تیم همدلی که در اختیار داشتیم مقابل پتروشیمی بندر امام ماهشهر به پیروزی دست یابیم با این برد صد در صد قهرمان هستیم و آنها کار بسیار دشواری را در زمین ما دارند که بعید می دانیم بتوانند به نتیجه برسند.
 
وی تصریح کرد: نیما عالمیان بهترین بازیکن ما بود که موفق شد در این مسابقه 3 برد ارزشمند به دست آورد یکی از پیروزی های وی مقابل بازیکن آلمانی پتروشیمی بود که از نظر رنکینگ 50 پله از نیما عالمیان بالاتر بود، نوشاد هم بازی نزدیکی  را مقابل یار چینی آنها ارائه داد و حتی 0-2 پیش رود اما در نهایت باخت را پذیرفت.
 
سرمربی تیم دانشگاه‌آزاد اعلام کرد: تنها بازیکن ما که دو باخت داشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند امین میرالماسی بود.
 
صابری به برگزاری اردویی به میزبانی بابل اشاره کردو نقش تمرینات در این شهر را عامل اصلی پیروزی عنوان کرد: ما مدت یک هفته در بابل تمرین کردیم که در برد مقابل پتروشیمی کمکمان کرد، دانشگاه آزاد امکانات خوبی را فراهم کرده بود و ما هم از نظر اسکان و هم تغذیه و سالن تمرین مشکلی نداشتیم ضمن اینکه مانند تیم های حرفه ای دو روز زودتر از زمان برگزاری مسابقه به ماهشهر رفتیم و تمرین کردیم.
 
صابری در خصوص بازی برگشت فینال که 12 خرداد برگزار خواهد شد، گفت: برای مسابقه فینال تمام تلاشمان را می کنیم که به پیروزی دست یابیم درست است که با یک تساوی هم قهرمانی ما مسجل است اما تاکنون باخت نداشته ایم و قصد داریم با اقتدار کاپ قهرمانی را بالای سر ببریم.
 
سرمربی تیم دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: ما در لیگ بیست و سوم نفرات اول تا سوم تیم ملی را به خدمت گرفته بودیم با این وجود درگیر حواشی نشدیم از هیچ کدام از آنها صدای اعتراض در نیامد با یکدیگر هم قسم بودیم و نتیجه آن را نیز مشاهده کردیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، قهرمان ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار