مولا: صحبت از کمبودها ما را به حاشیه می‌کشاند

رییس انجمن فوتسال ناشنوایان گفت:صحبت و اظهار نظر درباره کمبود و بحران‌های مالی تیم ملی و انجمن فوتسال را به حاشیه می‌کشاند.

محمد حسین مولا رییس انجمن فوتسال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تصمیم انجمن فوتسال ناشنوایان برای استعدادیابی و برپایی اردوهای تدارکاتی تیم ملی با مشکلات و بحرانهای مالی مواجه است.

وی ادامه داد: انجمن فوتسال ناشنوایان برای جلوگیری از حاشیه‌سازی در تیم ملی تاکنون از بیان مشکلات موجود خوددارای کرده است حتی از بیان اینکه تیم فوتسال حامی مالی ندارد و اردوها به واسطه روابط شخصی‌ام برپا می‌شود هراس دارم.

فدراسیون ناشنوایان به دنبال حامی مالی

وی افزود: فدراسیون ناشنوایان از مشکلات مالی انجمن آگاه است مسئولین فدراسیون به دنبال حامی مناسب برای پشتیبانی از تیم ملی فوتسال ناشنوایان هستند.

برگزاری المپیاد ناشنوایان رضایت بخش نبوده است

مولا افزود: برگزاری المپیاد ناشنوایان از لحاظ کمی و کیفی در سطح رضایت بخشی برگزار نشده است. مسابقات همزمان با امتحانات فوتسالیستها بوده است از این رو بسیاری از خانواده‌ها اجازه حضور و شرکت فرزندانشان را در المپیاد ندادند.

مولا افزود: علی‌رغم همزمانی مسابقات با امتحانات دانش‌آموزان اما 24تیم از 25 استان در این رقابتها شرکت کردند که در نهایت 8 بازیکن را استعدادیابی کردیم.

کرمان میزبان اردوی ملی‌پوشان

وی ادامه داد: سومین مرحله اردوی ملی‌پوشان با 30 بازیکن 19 لغایت 27 خرداد ماه در کرمان برپا می‌شود ملی‌‌پوشان به مدت 8 روز تمرینات آمادگی انجام می‌دهند. اردوهای تیم ملی تا شهریورماه به صورت مستمر و منظم و هر 15 روز یک بار برپا می‌شود.

وی ادامه داد: با مسئولان هیات استان اصفهان درباره مرحله چهارم اردو ملی‌پوشان در این استان مذاکرات و توافقاتی انجام دادیم استان اصفهان مقصد بعدی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای انجام تمرینات آمادگی است.

از عناوین قهرمانی دفاع می‌کنیم

رییس انجمن افزود: تیم فوتسال ناشنوایان کشورمان قهرمان جهان آسیا است در مسابقات آسیا – اقیانوسیه چین تایپه با قدرت ظاهر می‌شویم و از عناوین قهرمانی خود در جهان و آسیا دفاع می‌کنیم.

گفتنی است تیم ملی فوتسال ناشنوایان مهر ماه مسابقات آسیا – اقیانوسیه چین تایپه را در پیش دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مولا ، فوتسال ، ناشنوایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار