تقدیر کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه از میزبانی ایران

مدیر ورزش کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با ارسال نامه از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان ایران به خاطر میزبانی دو رویداد فوتسال و فوتبال ورزش‌های ناشنوایان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیوید پیترز، مدیر ورزش کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه (APDSC)با ارسال نامه‌ای رسمی، سپاس و قدردانی هیئت اجرایی و اعضای کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه را از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشورمان به خاطر قبول میزبانی و برگزاری موفق 2 رویداد مهم فوتسال و فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه ابراز کرد.

در بخشی از این نامه آمده است که فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران با هدف توسعه ورزش‌های ناشنوایان با کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه همکاری نموده و در یک سال دو مسابقه قهرمانی ناشنوایان منطقه را با شایستگی برگزار و با مهمان نوازی در خور توجه، حمایت خود را از پیشرفت ورزش های ناشنوایان در منطقه آسیا و اقیانوسیه به اثبات رسانده است.

گفتنی است، مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که انتخابی جام جهانی 2015 و مسابقات قهرمانی فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که انتخابی جام جهانی 2016 می‌باشند در شهریور و آبان ماه 93 به ترتیب در تهران و جزیره کیش برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار