نایب رئیس فدراسیون اسکواش گفت: هرچند قصد داشتیم به مقامی بالاتر از سومی در غرب آسیا برسیم، اما کسب مدال برنز هم نتیجه قابل قبولی برایمان بود.

علیرضا سنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: پس از کسب مقام سومی تیم اسکواش بزرگسالان در رقابت های غرب آسیا، در این دوره از پیکارها هدف اصلی مان این بود که به مقامی بالاتر از سومی که در دوره گذشته کسب کرده بودیم برسیم، اما تیم عراق تا حدودی در معادلات ما تاثیر گذاشت.

وی در این باره تصریح کرد: عراق، در این دوره تیم آماده تری را اعزام کرده بود، اسکواش بازان ما بازی خوبی را مقابل آنها به نمایش گذاشتند، اما باخت را در نهایت پذیرفتند و بعد از کویت و عراق به عنوان سومی دست یافتیم.

نایب رئیس فدراسیون اسکواش که مسئولیت سرمربیگری تیم ملی اعزامی به رقابت های غرب آسیا را هم برعهده داشت، در خصوص ترکیب تیم ملی ایران در این پیکارها، بیان کرد: در این مسابقات ما با ترکیب محمدحسین سنایی، محمدرضا صادق پور، محمدحسین جعفری و سهیل شاملی شرکت کردیم که بچه های ما از نظر آمادگی بدنی کامل بودند، سطح رقابت ها بالا بود زیرا تیم های برتر اسکواش آسیا در غرب آسیا حضور دارند، بجز کویت و عراق از عهده سایر تیم ها به خوبی برآمدیم.

**مسابقات بین المللی مالزی، محک خوبی برای جوانان ما خواهد بود

علیرضا سنایی به اعزام تیم ملی جوانان و نوجوانان اسکواش ایران در رقابت های بین المللی مالزی اشاره کرد و توضیح داد: رقابت های بین المللی که قرار است به میزبانی مالزی برگزار شود، پس از رقابت های قهرمانی آسیا، بالاترین رتبه را از نظر امتیازآوری در رنکینگ فدراسیون جهانی دارد و برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: تیم ملی جوانان، شهریورماه رقابت های قهرمانی آسیا را در پیش دارند که مسابقات بین المللی مالزی می تواند محک مناسبی برای این پیکارها باشد ونقش موثری در آمادگی ملی پوشان ما دارد، ضمن اینکه مسابقات محدود به آسیا نیست و با حضور تیم های اروپایی برگزار می شود.

نایب رئیس فدراسیون اسکواش خاطرنشان کرد: تیم ملی جوانان ایران با ترکیب 8 ورزشکار در دو بخش دختران و پسران عازم مالزی می شوند.

ما در رقابت های بین المللی قطر که فقط در بخش آقایان برگزار شده بود، موفق به کسب سه مدال برنز و سه نقره شدیم، همچنین در رقابت های اسکواش کوآلالامپور دو مدال برنز شدیم که یکی از آنها مربوط به‌ آقایان بود و دیگری نیز در بش بانوانبدستآمد، امیدواریم در این رقابتها نیز اسکواش بازان ایران، نمایندگان شایسته ای باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسکواش ، آسیا ، سنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار