حبیبیان: امیدوارم بتوانم برای کشور افتخار آفرین باشم

قهرمان تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: امیدوارم بتوانم برای کشور افتخار آفرین باشم البته زمان هایم به شادی نزدیک است.

حبیبیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تا به حال در تهران و دریاچه آزادی تمرینات را انجام می دادیم و از امروز به همراه سرمربی محمد علی قرائت و 12 ورزشکار دیگر به زنجان شهرستان ابهر برای ادامه تمرینات اعزام خواهیم شد. 
 
وی در خصوص ادغام شدن با تیم قرائت گفت: از زمانی که مربی بالای سرمان است وضعیتمان خیلی بهتر شده و برنامه ها روی روال افتاده است. 
 
حبیبیان در ادامه تصریح کرد: امیدوارم که بتوانم زمان خوبی بزنم و به منظور کسب سهمیه هم آماده شوم. 
 
وی در خصوص اینکه فدراسیون بعد از شادی روی او حساب می کند گفت: من زمان هایم نزدیک به محسن شادی است و امیدوارم که بتوانم برای کشورم افتخار آفرین باشم. 
 
25 خرداد ماه آغاز کاپ 2 ایتالیا می شوم 
 
قهرمان تیم ملی روئینگ قایقرانی در خصوص حضور در کاپ 2 ایتالیا گفت: 25 خرداد ماه به منظور حضور در مسابقات کاپ به ایتالیا اعزام می شویم و من در ماده تک نفره سبک وزن حضور خواهم داشت همچنین مجتبی شجاعی و امیر رهنما در ماده دو نفره سنگین وزن حضور پیدا می کنند. 
 
3 ماه به دیدار خانواده ام نرفته ام 
 
وی در خصوص وضعیت تمرینات و اردوی داخلی گفت: تمرینات خیلی رضایت بخش است و به منظور حضور پرافتخار برای کسب سهمیه 3 ماه است که به منزل و دیدار خانواده ان نرفته ام. 
 
حبیبیان در خصوص ادامه برنامه ریزی ها بعد از کاپ 2 رشته روئینگ ایتالیا گفت:بعد از ایتالیا 7 روز به ایران بر می گردم و دوباره به زنجان شهرستان ابهر به  منظور ادامه تمرینات خواهیم رفت. 
 
وی تصریح کرد: برای ما که در رشته روئینگ تمرین می کنیم بهترین مکان به منظور پاروزنی شهرستان ابهر است زیرا دریاچه ای با 2500 متر طول برای تمرین دارد و بعد از 7 روز تمرین به منظور حضور در کسب سهمیه المپیک عازم فرانسه خواهم شد. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.