دو ملی پوش کامپوند تیروکمان ایران در مرحله حذفی مسابقات جام جهانی با یکدیگر روبرو شدند و یکی از شانس های ایران در این مرحله حذف شد.

کامپوند بازان ایرانی حریف یکدیگر شدند/ حذف تمام ریکروی ها به جز نعمتیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مرحله حذفی جام جهانی تیروکمان از صبح امروز با حضور کمانداران ایرانی آغاز شد.

صادق اشرفی که در بخش ریکرو مردان بهترین عملکرد را در بین کمانداران ایرانی داشت، در رقابت با حریف فرانسوی حذف شد.

فریده میرزایی در ریکرو بانوان مقابل حریف تایوانی حذف شد اما زهرا نعمتی با پیروزی مقابل حریف استرالیایی به دور دوم صعود کرد و حریف کماندار ژاپنی شد.

صعود کامپوندی ها

یاسر عموئی در کامپوند مردان به خاطر نتیجه دور مقدماتی در دور اول حذفی استراحت داشت و به دور یک بیست و چهارم صعود کرد. اسماعیل عبادی دیگر کامپوند باز ایران تا دور یک شانزدهم با قرعه استراحت روبرو شد.

از طرفی مجید قیدی و امیرکاظم پور دو ملی پوش قدیمی کامپوند ایران در دور اول با یکدیگر برخورد کردند که امیر کاظم پور با نتیجه 147 بر 141 برنده شده و به دور بعدی صعود کرد. کاظم پور در این مرحله رقیب کماندار ترکیه ای می شود.

ویدا هنرمند هم در کامپوند بانوان با اختلاف یک امتیاز حریف انگلیسی را شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد. افسانه شفیعی تا دور یک بیست و چهارم با قرعه استراحت روبرو شد.

مریم رنجبر حریف هلندی را شکست داد و به دور یک بیست و چهارم صعود کرد. سکینه قاسمپور هم در مرحله اول با قرعه استراحت روبرو شد و به حریف هندی رسید.

مرحله حذفی دور دوم جام جهانی تیروکمان 2015 همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کامپوند ، تیروکمان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار