مسابقات قهرمانی کشور تریال به زودی برگزاری می شود

دبیر کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مسابقات قهرمانی کشور تریال در تیر ماه برگزار خواهد شد

علی نوروزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات قهرمانی کشور تریال در تیر ماه برگزار می شود و ورزشکاران بعد از ایام ماه مبارک رمضان به اردوی تیم ملی دعوت می شوند. تمامی رکاب زنانی که در این مسابقه شرکت کنند و بتوانند نتیجه قابل قبولی را از خود به جای بگذارند در سایر رقابت های برون مرزی شرکت داده خواهند شد. 
 
وی افزود: این مسابقه با 3 ورزشکار 20 اینچ و دو ورزشکار با دوچرخه 26 اینچ برگزار می شود. 
 
دبیر کمیته تریال دوچرخه سواری در خصوص دوچرخه های تریال گفت: دوچرخه های مخصوص تریال زین ندارد و به وسیله آن باید روی مانع‌هایی طبیعی و مصنوعی پرش کنند. 
 
وی در خصوص برگزاری اردوی داخلی برای تیم دوچرخه سواری گفت: دوچرخه سواران اردوهای داخلی برای قهرمانی آسیا انتخاب و اعزام خواهند شد. امسال ایران میزبان بازی های آسیایی دوچرخه سواری می شود.
 
نوروزیان تصریح کرد: ایران در سال جاری میزبان بازی های آسیایی است و از تمام کشورهای مختلف آسیا ورزشکارانی به منظور حضور در این مسابقات به ایران خواهند آمد تا برای اولین بار در کاپ پاس تریال ایران شرکت کنند و با بزرگان این رشته از جمله چین، فرانسه، لتونی در قزوین مسابقه دهند. ایران برای دومین سال پیاپی میزبانی این مسابقات را برعهده دارد.
 
دبیر کمیته تریال دوچرخه سواری در خصوص تعداد تیم های تشکیل شده گفت: یک تیم ملی 5 نفره از ایران در مسابقات حاضر می شود که متشکل از 3 رکاب زن 20 اینچ و 2 دوچرخه سوار 26 اینچ است. 
 
وی در خصوص وضعیت دوچرخه سواران ایرانی نسبت به رقبای خود گفت: دوچرخه سواران ما به قدری خوب کار می کنند که خارجی ها در تعجب هستند از طرفی ما وسایل مخصوص تریال از جمله کفش و روکش دسته های دوچرخه را خودمان در ایران تولید می کنیم و با اسم ایران در بازار عرضه می کنیم. 
 
نوروزیان در ادامه تصریح کرد:بارها کشورهای خارجی برای گذاشتن نام کشورشان بر روی اجناس تولید شده این ورزش درخواست داده‌اند اما ما به حک شدن نام ایران روی آنها پایبندیم. 
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: با حضور 10 دوچرخه سوار در پیست استادیوم آزادی در ماه مبارک رمضان اردوی تدارکاتی جدید را آغاز خواهیم کرد. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار