مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی روسای ادارات حقوقی و املاک ادارات آموزش و پرورش منطقه شش کشور در ایلام گفت: 50 درصد املاک این وزارتخانه در سطح کشور مستندسازی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ فریدون واسعی با بیان اینکه از مجموع 90 هزار ملک آموزش و پرورش تاکنون 45 هزار مورد مستندسازی انجام گرفته افزود: مابقی املاک این وزارتخانه دارای اسناد محلی و وقفی بوده و بر ضرورت مستند سازی این اراضی و املاک تاکید کرد.

مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورشی اعتبار پیش بینی شده مستندسازی املاک و اراضی آموزش و پرورش در طول سال گذشته را 40 میلیارد ریال اعلام کرد که تنها 10 میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

وی از کارشناسان حقوقی ادارات آموزش و پرورش در خصوص مستند سازی املاک خواست در اسناد متعلق به این وزارتخانه تنها نام آموزش و پرورش ذکر نشده بلکه نام دولت به عنوان مالک اصلی ذکر و بهره برداری آن در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

این نشست با حضور کارشناسان حقوقی ادارات آموزش و پرورش منطقه شش کشور شامل ایلام، کرمانشاه، لرستان و همدان به میزبانی استان ایلام تشکیل شد.
 
 
 انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.