رئیس پژوهشکده هوا و فضا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تخصصی بودن دانشگاه ها منجر به ثبت نوآوری و مقاله در پایگاه های علمی می شود

رئیس پژوهشکده هوا و فضا گفت: اگر دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها ماموریت گرا و تخصصی باشند نتایج کار آن قطعا به صورت نوآوری ثبت می شود و آمار مقالات بالاتر می‌رود.

فتح‌ امی رئیس پژوهشکده هوا و فضا در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: پژوهشکده هوا وفضا تاکنون بیش از 50 مقاله ISI و 80 مقاله پژوهشی و 100 اختراع را به ثبت رسانده و تلاش می کنیم اقدامات خود را به صورت رساله و پایان نامه جمع‌آ‌وری کنیم.

وی در ادامه افزود: دانشگاه تربیت مدرس همواره یکی از دانشگاه‌های برتر در ارزشیابی و رتبه بندی می‌باشد و همواره مقام اول در همه مراتب را به دست آورده است.

امی تاکید کرد: فضا در دانشگاه‌ تربیت مدرس به صورتی است که کارهای علمی زیادی انجام می دهند و ارزش‌های علمی را در آن رعایت می کنند.

رئیس پژوهشکده هوا و فضا تصریح کرد: طرح‌های زیادی از طریق صنعت هوا و فضا در کشور انجام داده‌ایم که طرح ملی لقب گرفته است.

وی افزود: بیشترین کار را دانشگاه ها انجام می دهند و دانشجو آن را دنبال کرده و صنعت از آن بهره برداری کرده و امیدواریم هم دانشگا‌ه‌های به این سمت جهت گیری کنند.

امی در پایان خاطر نشان کرد: به طور کلی اگر دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها ماموریت گرا و تخصصی باشند نتایج کار آن قطعا به صورت نوآوری ثبت می شود و آمار مقالات بالاتر می‌رود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار