راضی بودن یا نبودن کارگردان از زمان اکران فیلم‌هایشان فرقی به حال شورای صنفی نمایش ندارد، متاسفانه نظر کارگردان در مورد زمان اکران فیلم‌ها مهم نیست و فقط باید منتظر انتخاب شورای صنفی بمانند.

متاسفانه نظر کارگردان درباره زمان اکران فیلم‌ها مهم نیستبهمن گودرزی، کارگردان در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: داستان از این قرار بود که به دنبال فیلم «شیش‌و‌ بش» ادامهٔ آن در واقع قسمت دوم «شیش‌ و‌ بش» ساخته شود در‌‌ همان مضمون و انتخاب‌‌ همان بازیگران ولی به دلیل نامناسب دیدن آن بازیگران در آن مقطع زماني و فعالیت آن‌ها در فیلم‌ها مشابه این کار صورت نگرفت تا سال ۹۲ فیلم «آتیش‌بازی» را با موضوع کمدی ساختیم.

وی در ادامه گفت: نظر کارگردانان در مورد زمان اکران فیلم‌هایشان متاسفانه تاثیرگذار نیست و کارگردان باید منتظر انتخاب زمان مناسب برای نمایش فیلم‌هایشان از طرف شورای نمایش بمانند.

گودرزی افزود: عدم استفاده از افراد متخصص در کار‌ها باعث پایین آمدن کیفیت کار می‌شود و این در ‌‌نهایت مانند سمی برای کار محسوب می‌شود.

این کارگردان در ادامه گفت: هر کاری محدودیت‌ها و مشکلات خاص خود را دارد و باید روند خودش را طی کند، نمی‌توان گفت کار هیچ مشکلی نداشت فقط اینکه مشکل خاص و جدی نداشت و من از روند کار رضایت دارم.

گودرزی افزود: شاخص انتخاب بازیگران را بودن آن‌ها با نقش‌های پیشنهادی و توانمندی‌های لازم برای ایفای نقش ویژگی‌های چهره در جذب مخاطب می‌دانم.

وی در ادامه گفت: نظری درمورد تبلیغات اولیه فیلم ندارم به دلیل اینکه فیلم تازه به اکران رسیده ولی قابل ذکر است که بودجه‌های کافی برای تبلیغات محیطی (بیلبورد‌ها) و پوسترهای در سطح شهر که نرخ‌های بالایي دارند وجود ندارد ، پس ما برای فیلم‌ «آتیش بازی» تبلیغات محیطی انجام ندادیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار