کارگردان سینما گفت:خوشبختانه در پاییز 93 شاهد اکران بسیار خوبی بوده‌ایم و سینمای ایران روزهای پر رونقی را پشت سر گذاشت.

بهمن گودرزی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت اکران سال 93گفت: وقتی فیلمی به خوبی فروش می‌کند تمام اهالی سینما خوشحال می‌شوند زیرا استقبال خوب مخاطبان از فیلم‌های سینمایی انگیزه‌ای دو چندان در سینما‌گران برای ساخت فیلم‌های با کیفیت و سطح  بالا ایجاد می‌کند.
 
وی ادامه داد: "شهر موش‌ها 2"موج‌ مثبتی بین مخاطبان سینما به وجود آورد که اثراتش‌ به سایر  فیلم‌ها هم رسید. نوستالژی فیلم" شهر موش‌ها 2" مردم را به سینما کشاند که مخاطبان بزرگسال آن بیش از کودکان بودند. اتفاقی که به واسطه‌ی حضور"شهر موش‌ها 2"در سینما رخ داد سبب شد  بقیه‌ی فیلم‌ها نیز در کنار آن به خوبی دیده شوند.

کارگردان سریال "ششمین نفر"در خصوص دلایل موفقیت فیلم‌های درحال اکران خاطر نشان کرد: اگر این استقبال در حال اکران از طرف مردم ادامه دار باشد باید به دنبال یافتن دلیل باشیم اما بی شک مضمون و  محتوای مناسب فیلم های سینمایی سبب  جذب مردم به سینما  شده است.

وی ادامه داد:به عنوان یک کارگردان خود را موظف می‌دانم که تمام فیلم‌های روی پرده ی سینما را دنبال کنم و در بین فیلم‌هایی که تا به امروز در سال جدید اکران شده فیلم "زندگی خصوصی آقای محمودی و بانو" را بهتر  از بقیه دیدم.

گودرزی پیرامون وضعیت اکران فیلم " آتش بازی" گفت: به دلیل مشکلات زیادی که سر راه اکران  این فیلم بود و دغدغه‌هایی که برایم به وجود آمد دیگر پیگیر دلایل اکران نشدنش نیستم و تمام کارها را به تهیه کننده‌ی کار واگذار کرده‌ام.

این کارگردان با تاکید بر اهمیت حمایت مسئولان جهت تولید آثار بهتر و بیشتر در سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: برنامه‌های زیادی برای ساخت فیلم و سریال دارم اما عملی کردن آنها نیاز به بستر‌سازی مناسب دارد تا 10 روز  دیگر  مشخص می‌شود که کار جدید‌ سینمایی، سریال یا تله فیلم است.

بهمن گودرزی در پایان اظهار داشت: تنها کاری که می‌توانم برای سینما انجام دهم این است که به آینده‌اش خوش بین باشم امیدوارم وضعیت استقبال تماشا‌گران از فیلم‌های سینمایی همیشه همچون پاییز 93 چشمگیر باشد.

گفتنی است؛ بهمن گودرزی فیلمی به نام "آتش بازی" و به تهیه کنندگی مرتضی شایسته را در دست اکران دارد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار