در نشست خبری همایش مهدویت عنوان شد:

تجلیل از مرحوم آیت الله مهدوی کنی در همایش مهدویت/حضور 80 مهمان خارجی از 52 کشور جهان

حجت الاسلام پورسیدآقایی گفت:در همایش مهدویت از مرحوم آیت الله مهدوی کنی تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران؛  روز سه شنبه چهارم خرداد تالار اندیشه در حوزه هنری ، میزبان نشستی به عنوان بررسی همایش مهدویت بود که آقایان حجج الاسلام  موسوی نسب ، سید مسعود پورسیدآقایی و صادق سهرابی در این نشست حضور داشتند.
حجت الاسلام پورسیدآقایی در مورد همایش دکترین مهدویت گفت:این همایش در سلسله های همایشهای ده سال گذشته تلاش کرده که آموزه ها و اندیشه های مهدویت را از منظرهای مختلف بررسی کند ما معتقدیم که رمز پیروزی انقلاب و ایستادگی ، به دلیل همین آموزه های مهدویت است .
حجت الاسلام پورسیدآقایی در ادامه افزود: در افتتاحیه و اختتامیه رییس مجلس ، دکتر ولایتی ، آقای حایری شیرازی ، رحیمیان، اعرافی ، ابوترابی و احمدی مقدم حضور دارند از 10 تا 11 خرداد در سالن همایشهای صدا و سیما از 8:30 صبح برنامه آغاز می شود در دو روز ابتدایی کمیسیونهای مختلف داریم که هر کمیسیون 16 مقاله بررسی می شود.

وی با بیان اینکه 80 مهمان خارجی در این همایش شرکت دارند گفت: 70 نفر از مهمان های خارجی وارد کشور شدند که این 80 مهمان خارجی از بین 52 کشور هستند البته 13 نفر آنها از بانوان هستند.

حجت الاسلام پورسیدآقایی ادامه داد: از مهدی یاوران تجلیل و تقدیر می شود در این بین تجلیل و تقدیر ویژه ای از مرحوم آیت الله مهدوی کنی داریم همچنین از رزمندگان انصارالله یمن تقدیر می کنیم و لوح مهدی یاوران را تقدیم آنها می کنیم.
 
وی در ادامه افزود: از پنج کتاب رونمایی می کنیم که از جمله آنها حدیث حضور، رویکرد تطبیقی به پایان تاریخ ، آخرین انقلاب آنقلاب آخر، از تبار دجال ، مدینه الهی کتبی هستند که از آنها رونمایی خواهد شد.
 
در پایان حجت الاسلام پورسیدآقایی گفت: از این همایش در طی ده سال گذشته که فقط به رویکرد تاریخی مهدویت اشاره می شد در این همایش تلاشمان این است که به رویکرد علمی پژوهشی مهدویت هم توجه زیادی بشود.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار