رییس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران گفت: اقدامات جنایتکارانه عربستان در یمن، لکه ننگی بر تاریخ سیاسی خاندان سعودی است و رژیم آل سعود باید به دلیل این اقدامات در برابر تاریخ پاسخگو باشد.

"علی اکبر رشاد" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات جنایتکارانه عربستان در یمن گفت: آل سعود، لقب "خادم حرمین" را به فضاحت کشانده و آبروی اسلام و مسلمانی را در معرض تهدید و تضییع قرار داده است.
 
رییس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران تصریح کرد: سعودی‌ها برخلاف ادعاهایی که مطرح کرده‌اند، درگیر جریانی شده‌اند که فقط زمینه‌ساز سقوط آن‌هاست و به هیچ وجه بقای رژیم حاکم بر عربستان را تضمین نخواهد کرد.
 
وی همچنین به موضوع مذاکرات هسته‌ای و عملکرد تیم مذکراه کننده ایرانی نیز اشاره و تصریح کرد: اگر هم نقدی نسبت به تیم هسته ای ایران هست باید آن را در فضایی آرام، با احساس مسئولیت، به دور از جنجال آفرینی و منصفانه مطرح کرد زیرا جز این باشد، بهانه به دست دشمنان ما خواهد افتاد.

رشاد در پایان افزود: مقام معظم رهبری بارها بر حمایت از تیم هسته‌ای تأکید کرده‌ و آن‌ها را فرزندان دلسوز ملت ایران معرفی نموده‌اند و همین امر، حجت را بر تیم مذاکره کننده ایرانی تمام می‌کند تا فقط بر اساس اقتضای منافع ملی و حقوق ملت اقدام کنند.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار