مشهد؛

اعلام ویژه برنامه‌های برنامه‌های دهه مهدویت در مشهد/ اجتماع عظیم منتظران صاحب الزمان(عج)در روز نیمه شعبان

مدیر فرهنگسرای انتظار گفت: در دهها مهدویت در مشهد 15 ویژه برنامه در فرهنگسرای انتظار مشهد برگزار می‌شود.

تقوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، افزود:این ویژه برنامه ها برنامه در قالب جشنواره طرح‌های ابتکاری، محله آرایی، همایش بزرگ مداحان و شاعران، همایش جهان اسلام، سلسله جشن‌های به سوی آفاق روشن، همایش انتظار انقلابی و انتظار قلابی، اجتماع عظیم منتظران،جشنواره نقاشی کودک،جشنواره شعر مهدویت، اکران شهری، ارائه محصولات تولیدی و ویژه برنامه کودک منتظر در این فرهنگسرا اجرا خواهد شد.

وی گفت: این ویژه برنامه‌ها در مساجد، تالار نور، محلات، مناطق 12 گانه مشهد، ایستگاه‌ها، تشکل‌ها و فرهنگسرای قرآن و عترت تا 13 خرداد مصادف با روز ولادت حضرت ولیعصر(عج) ادامه دارد.

مدیر فرهنگسرای انتظار افزود: اجتماع عظیم منتظران صاحب الزمان(عج) ساعت 8 صبح روز نیمه شعبان در عرصه میدان شهدا با قرائت دعای ندبه و زیارت آل یاسین آغاز می شود.

تقوی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری انتظار یک عمل است نه بی عملی و اقدامی که در راه فرج مهدی موعود (عج) اتفاق می‌افتد باید اقدامی عملی باشد.

وی افزود: فرهنگسراها، سازمان‌ها و دولت وظیفه توانمند و تخصصی کردن مجمع ها، تشکل ها و NGOهایی که در زمینه مهدویت فعالیت می کنند را دارند.

فرهنگسرای انتظارخاطر نشان کرد: مردم وظیفه دارند با حضور در اجرای برنامه‌های مهدویت چه در این ایام و چه در طول سال زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.