عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

یارانه سوخت حلقه مفقوده در اقتصاد کشور

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت یارانه سوخت نباید در آینده به حلقه مفقوده در اقتصاد کشور تبدیل شودو باید در حوزه تولید صرف شود .

نعیمی‌رز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  در مورد قطع یارانه سوخت گفت‌: باید به این پرسش با محتوای زیر بنایی پاسخ داد که چرا یارانه سوخت پرداخت نمی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد‌: دولت تدبیر و امید با وجود جریان مذاکرات 1+5 و هدایت آن به سمت لغو تحریم‌ها کار سخت و دشواری پیش رو دارد و فشار تحریم‌ها شاید این سیاست را به دولت تدبیر و امید تحمیل کرده است‌.

نعیمی‌رز با تاکید بر اینکه پرداخت یارانه سوخت نباید در آینده به حلقه مفقوده در اقتصاد کشور تبدیل شود‌، اضافه کرد‌: اقتصاد ایران اسلامی در شرایط فعلی مشکلات و کمبود‌های زیادی دارد و اگر سیاست‌های جدید بدون اعمال نگاه و دید کارشناسی انجام شود موانع بیشتری در مسیر توسعه اقتصاد پیامد‌های منفی به همراه خواهد داشت‌.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطع واریز و شارژ کارت خودروهای شخصی را عدم اعمال فرهنگ درست مصرف در جامعه دانست واظهار داشت: مصرف سوخت در ایران در قیاس با کشور های آسیایی پر جمعیت مانند چین قابل توجه است و مصرف کننده ایرانی باید به سمت مصرف درست و بهینه سوق داده شود .


انتهای پیام/  ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.