رییس مرکز پارک علم و فناوری استان کردستان گفت: نمایشگاه توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در ۷ غرفه با حضور دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در دانشکده یزدان پناه سنندج گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، سعیدی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، نمایش توانمندی شرکت‌های دانش بنیان تحت پوشش مراکز رشد پارک علم و فناوری استان است.

وی راهکار رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه مراکز رشد پارک علم و فناوری را حمایت‌های مالی دانست و افزود: رشد و توسعه این مراکز نیازمند پرداخت تسهیلات از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور است.

سعیدی خواستار توجه به مراکز رشد و ارایه تسهیلات بیشتر به این مراکز شد و افزود: سال گذشته پارک علم و فناوری از منابع داخلی خود بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به مراکز رشد پرداخت کرده است.

رییس مرکز پارک علم و فناوری کردستان بیان کرد: همچنین ۲۳ میلیارد ریال طرح و پرونده جهت حمایت به صندوق نوآوری و شکوفایی ارسال شده است که از این میزان تاکنون ۵۰ میلیون تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان پرداخت شده است.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه شرکت‌هایی که دارای محصول تجاری سازی هستند در ۲۷ غرفه در عرصه‌های کشاورزی، ict، الکترونیک، ژنتیک و خدمات فناوری نوین محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.