سنندج؛

تاکید معاون اول رییس جمهور بر تامین آب شرب شهر سنندج

معاون اول رییس جمهور خواستار برنامه ریزی مناسب برای تامین بلندمدت آب شرب شهر سنندج شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، اسحاق جهانگیری که با هدف افتتاح و بازدید چند طرح عمرانی در استان کردستان به سنندج سفر کرده است ، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر از سد در حال ساختی که قراراست آب شرب شهر سنندج را تامین کند ، بازدید خواهیم کرد و برای رفع مشکلات آن اقدامات لازم را انجام می‌دهیم  تا مردم دغدغه‌ای در تامین آب شرب نداشته باشند.

وی افزود: هفت سد مهم در کردستان در حال ساخت است، و تلاش می‌کنیم  منابع مالی مورد نیاز برای اتمام هرچه سریعتر این سدها را تامین کنیم و با مجوزی که از دفتر رهبر معظم انقلاب گرفته ایم امیدواریم امسال و سال آینده این سدها را به پایان برسانیم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه کردستان یکی از استان های مهم کشور است که ظرفیت ها و فرصت های بسیار خوب و ثروت های زیادی در حوزه اقتصادی و فرهنگی دارد، بیان کرد: نیروهای تحصیل کرده و پر انرژی در این استان وجود دارند که می توانند به توسعه استان سرعت خوبی بدهند.

جهانگیری افزود: در این سفر با مسوولین استان به منظور بررسی مشکلات و مسائل استان کردستان نشست هایی برگزار می کنیم.

وی گفت: هدف اصلی این سفر ابلاغ سلام دولت به مردم شریف استان کردستان است، مردمی که همیشه در طول تاریخ بیشترین خدمات را به ایران و جمهوری اسلامی کردند و مرزداران غیوری بودند که با غیرت و فداکاری از مرزهای ایران، دفاع کردند.

جهانگیری در این سفر یک روزه ابتدا به شهرستان مرزی مریوان می رود و ضمن بازدید از مرز رسمی باشماق مریوان، طرح تولید نان صنعتی این شهرستان را افتتاح می کند. 

بازدید از منطقه هورامان در شهرستان سرو آباد و افتتاح کارخانه بستنی عسل در سنندج از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهوری در استان کردستان است. 

جهانگیری ظهر دوشنبه همچنین در جلسه ای در استانداری کردستان شرکت و سخنرانی می کند و پس از آن به بررسی مسایل استان و شورای اداری می‌‌پردازد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.