آلبوم جدید بهنام صفوی با حال و هوای آلبوم ابتدایی خود «عشق من باش» تا یک ماه دیگر به بازار می‌آید.

بهنام صفوی خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص آلبوم جدید خود گفت: این آلبوم دارای 10 قطعه است که البته امکان کم یا زیاد شدن آن هم وجود دارد.

مریم اسدی، محمد کاظمی و حمید فری زند ترانه‌سراهایی هستند که در این اثر با ما همکاری داشتند.

وی در ادامه عنوان کرد: مضمون بخشی از ترانه‌ها اجتماعی و عاشقانه است و من سعی کردم ساختار این آلبوم را به فضای آلبوم اول و دوم خود نزدیک کنم.

وی عنوان کرد: آهنگسازی این مجموعه را علاوه بر چند قطعه که خودم بر عهده دارم، بهنام کریمی هم باقی قطعات را انجام داده است و در تنظیم آن کوشان حداد، مهران عباسی، معین راهبر، بهروز صفاریان و حامد برادران همکاری دارند.

صفوی تصریح کرد: این آلبوم را به جهت زمانی که صرف آن کردیم و نزدیک بودن به آلبوم «عشق من باش» بسیار دوست دارم و مطمئنم که طرفداران خاص خود را پیدا خواهد کرد.

گفتنی است، بهنام صفوی چهارمین آلبوم خود را بعد از «عشق من باش»، «آرامش» و «فوق العاده» اواخر تیرماه وارد بازار می‌کند و هنوز نامی برای آخرین اثرش انتخاب نکرده است.


انتهای پیام/

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپیده
۰۳:۰۲ ۰۱ تير ۱۳۹۴
بهنام عزیز از خداوند میخواهم به حرمت این ماه عزیز تو را شفا دهد وسریع خوب بشی تا بتونم به کنسرتات هرچه زودتربیام....وصدای زیبا وگرمت رو بشنویم.دوستت دارم بهنام عزیزم.از طرف دختری که همیشه در قلبش هستی
Iran (Islamic Republic of)
محسن اسماعیل نژاد
۱۴:۰۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
آرزوی سلامتی و بهبود دارم برای این خواننده عزیز و محبوب کشورمون .
آخرین اخبار