اجرای مخصوص "بهنام صفوی" در جاده مخصوص+ تصاویر

"بهنام صفوی" یکشنبه شب در حالی روی استیج شهر فرش آمد که در همان ابتدا گفت: اینجا چون در جاده مخصوص هستیم، من هم برایتان یک اجرای مخصوص را خواهم داشت.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ بهنام صفوی یکشنبه شب در حالی روی استیج شهر فرش آمد که در همان ابتدا گفت: اینجا چون در جاده مخصوص هستیم، من هم برایتان یک اجرای مخصوص را خواهم داشت.

حضور جمعیت به دلیل پخش زنده تلویزیونی آنقدر زیاد بود که تا چند قدمی بهنام صفوی و گروهش مردم ایستاده بودند.
 


بهنام صفوی ابتدا از مردم خواست تا خودشان انتخاب کنند که اولین آهنگ برای اجرا چه باشد که با صدای «ای جان،ای جان» قرار شد قطعه «ای جان» خوانده شود.
 
اغلب کارها شاد بود، چرا که این برنامه در شب میلاد امام رضا (ع) برگزار می‌شد. بعد از اجرای قطعه بهنام صفوی از رهبر ارکستر خود مهدی فردی پرسید که کدام کار را اجرا کنیم که بر اساس مناسب قطعه نامه عشق با ترانه ای از سید محمد کاظمی و ملودی و تنظیم بهنام صفوی خوانده شد.
 
حمید لولایی و غلامرضا صنعتی هم از جمله میهمانان این کنسرت بودند.
 
بهنام صفوی بعد از اجرای قطعه نامه عشق که به صورت زنده از تلویزیون و در قالب برنامه نقش عشق پخش شد به حاضرین در سالن بزرگ شهر فرش قول داد تا چند کار شاد بخواند که با استقبال مخاطبین هم مواجه شد.


 
قطعه "فوق العاده" کار بعدی بهنام صفوی بود که اجرا شد و بعد از آن قطعه "بگو آره" بود و همزمان با اجرای بهنام و گروهش، مردم به سالن اجرا می آمدند و تک تک فضاهای خالی را پر می‌کردند.
 
عشق من باش ، جون من باش/نذاری یه روز این دلو تنهاش/ای دیوونه ، دوست دارم/نمی تونم از تو چشم بردارم بردارم... قطعه "عشق من باش" با آهنگسازی زانیار خسروی و تنظیم سیروان خسروی موجی از هیجان را در شهر فرش ایجاد کرد، انرژی ای که باعث شد بهنام صفوی و گروهش بعد از اجرای چند قطعه به صورت پی در پی  استراحت نکنند و پنج قطعه دیگر از آخرین آلبوم او و دیگر آلبوم ها را اجرا کنند.

 

چقدر خوبه،بگو آره،خاطره، تمنا و عشق بی نظیر دیگر قطعاتی بودند که بهنام صفوی پس از کنسرت 30 شهریور اش اجرا کردند تا کنسرت "شهر فرش" خاطره کارهای قدیمی بهنام صفوی را به همراه کارهای آخرین آلبوم او در ذهن مخاطبان گره بزند.
 
از اعضای گروه بهنام صفوی که وی را در شب کنسرت شهر فرش همراهی کردند می‌توان به علی پورنگهبان(گیتارباس)، بابک مالکی‌فر (گیتارالکترونیک)، محمدشعبانی (پرکاشن) اشاره کرد و رهبری کنسرت را هم مهدی فردی بر عهده داشت که از اعضای آکادمی موسیقی سوئد است.



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۱۴:۰۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۳
ای کاش من وبرادرم هم می توانستیم این صحنه راازنزدیک ببینیم
آخرین اخبار