انرژی تماشاچیان "بنیامین" را شگفت‌زده کرد

"بنیامین بهادری" در کنسرت شب گذشته از انرژی زیاد تماشاچیان شگفت زده و از آنها تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته کنسرت "بنیامین بهادری" با شور و هیجان زیاد با قطعه‌ی "اصلا صداش کردی" شروع شد. به گونه‌ای که بنیامین پس از سلام از انرژی تماشاگران تشکر کرد و گفت: انرژی شما یک گروه ضعیف را به وجد می‌آورد و ما که خیلی تمرین کردیم حتما شب خوبی با شما خواهیم داشت.

طراحی صحنه‌ی کنسرت نیز مانند کنسرت 24 مردادماه با صحنه‌ی قرمز رنگ که روی آن تعدادی سوراخ بود و دست‌هایی برای همراهی در برخی از آهنگ‌ها از آنها بیرون می‌آمد و با حرکات نمایشی قطعات را زیبا تر می‌کرد.

در کنسرت شب گذشته قطعاتی از جمله "اصلا صداش کردی"، ‌"مدار"، "خاطره‌ها"، "پرسه"، "جادوگر گیسو"،‌"عشق احساسه"، "عشق در روز قیامت"، "آشوب"، "‌قهوه"، "عشق داغ من"، "هفته‌ی عاشقی" و .... با همخوانی و تشویق‌های مردم اجرا شد.

حضور رسمی "سیامک خواهانی" به عنوان نوازنده ویولن در این کنسرت به عنوان عضو جدید گروه بنیامین و همراهی وی در قطعاتی چون "آشوب" که مرحوم نیما وارسته نوازندگی ویولن آنها را به عهده داشته است قابل توجه بود.

در حین برخی از آهنگها کلیپ‌هایی پخش می‌شد از جمله همزمانی اجرای قطعه‌ی عاشق شدم با کلیپی که در آن نوازندگی مرحوم "نیما وارسته" را در کنسرت‌های قبلی نشان می‌داد.

بنیامین در بین کنسرت نیز از انرژی پدر و مادران حاضر در سالن گفت و پس از آن کلیپی با نوازندگی کیبورد و پیانو توسط نیما وارسته و به طور همزمان اعضای گروه به صورت زنده پخش شد.

زمان اجرای قطعه‌ی پرسه از تماشاگران خواست همه با وی همراهی کنند و نوری در دست داشته باشند. بنیامین نیز به همراه دست‌هایی که از زیر صحنه بیرون آمده بودند شمعی در دست گرفت و با اشتیاق فراوان تماشاگران این آهنگ اجرا شد.

از جمله هنرمندان حاضر در  کنسرت شب گذشته بنیامین "محسن افشانی" بازیگر جوان کشورمان بود.

در پایان برنامه نیز بنیامین به معرفی نوازندگان گروه آرش سعیدی نوازنده گیتار بیس، اسپیف آوانسیان نوازنده درامز، آلن بارسخیان،‌محمد مجرلو همخوان و نوازنده گیتار آگوستیک ، علی منصوری نوازنده کیبورد، پیانو و رهبر گروه و همچنین تشکر از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نیروی انتظامی، مدیریت و حراست سالن میلاد، صادق مرادی گروه نور، اردستانی و امین زنده دل مسئول ال ای دی،‌سجاد مهدی پور و ثامنی صدا بردار، فرامرز امیری صدابردار گروه بنیامین، شاهین ترابی تهیه کننده شرکت پیام، رضا تهامی تهیه کننده، مستانه مهاجر طراح دکور و کارگردان، مرتضی شریف پناهی اجرای دکور، رسول ترابی مسئول اجرایی و سلیم احمدی مدیر برنامه‌هایش پرداخت و با قطعه‌ی خاطره‌ها از تماشاچیان خداحافظی و کنسرت پایان یافت.

گزارش از: راضیه ریاحی/

انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
عششششششقا
Iran (Islamic Republic of)
ساحل
۰۰:۴۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
بنیامین عششششششقه
آخرین اخبار